ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ !! ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΟΔΗΓΩΝ ΤΑΞΙ ΣΕ ΠΙΑΤΣΑ ΣΤΟ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ





                             




    Ο δήμαρχος Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ Αττικής, αυθαίρετα ξήλωσε την πιάτσα των ΤΑΞΙ στο σταθμό Ν.Ηρακλείου ,τοποθετώντας πλέγμα και σίδερα για να μην παρκάρουν τα ΤΑΞΙ.
    Οι επιτροπές αγώνα ΤΑΞΙ πήγαν στο σημείο και αφαίρεσαν τα σίδερα .
    Κατόπιν τούτου ο δήμαρχος έστειλε την τροχαία και έγραψε 6 συναδέλφους. Παράλληλα ο διοικητής τροχαίας ζητούσε τα στοιχεία συναδέλφων για να υποβάλει μήνυση.



                                 

    Αυτή τη στιγμή εξελίσσονται όλα αυτά και έχει κλείσει ο δρόμος από αγανακτισμένους συναδέλφους.

    Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016.
    Taxi of Greece.

    Ολική ή μερική αναπαραγωγή του παρόντος, χωρίς τη συγκατάθεση του συντάκτη του,υπόκειται στις διατάξεις του νόμου,περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Ν 2121/1993.




    Συνάντηση του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Ξάνθης με τον Παναγιώτη Μαυρίκη των Επιτροπών Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ



    Με αφορμή τα δυσβάσταχτα δημοσιονομικά μέτρα, την ανελέητη φοροληστεία και την μαζική αποστολή χιλιάδων ειδοποιητηρίων του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ) με τις οποίες καλούνται εκβιαστικά χιλιάδες ελεύθεροι επαγγελματίες να προχωρήσουν είτε σε ρύθμιση είτε σε εξόφληση ασφαλιστικών οφειλών πάνω από 5.000€ προς τον Οργανισμό Ασφάλισης Ελεύθερων Επαγγελματιών (ΟΑΕΕ) γιατί αλλιώς κινδυνεύουν με κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων τους, η ΠΑΣΕΒΕ ξεκίνησε μια πρωτοβουλία ενημέρωσης και συσπείρωσης των ελεύθερων επαγγελματιών και αυτοπασχολούμενων.

    Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, ο Παναγιώτης Μαυρίκης των Επιτροπών Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ, μέλος του ΔΣ του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ) βρέθηκε χθες στη Θεσσαλονίκη και σήμερα στη Καβάλα και την Ξάνθη όπου πραγματοποίησε συναντήσεις με εκπροσώπους των αντίστοιχων σωματείων των ιδιοκτητών ταξί.

    Στην Ξάνθη, βρέθηκε περίπου στις δώδεκα (12) το πρωί συνοδευόμενος από τον Κώστα Μπότσογλου (Επιτροπή Αγώνα Ταξί Θεσσαλονίκης) και τον Μανώλη Τσιλογεώργη, πρόεδρο του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Καβάλας. Συναντήθηκαν με τους εκπροσώπους του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Ξάνθης, συζητήθηκαν διάφορα καίρια θέματα που απασχολούν τον κλάδο και την ελληνική κοινωνία γενικότερα και αναλύθηκαν οι θέσεις και οι προτάσεις των Επιτροπών Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ.

    - Κατάργηση του ΚΕΑΟ για χρέη στον ΟΑΕΕ.

    - Αποποινικοποίηση των χρεών προς τον ΟΑΕΕ, κατάργηση των αντίστοιχων νόμων.

    - Καμία κατάσχεση πρώτης κατοικίας. Αναστολή των κατασχέσεων επαγγελματικής στέγης, εξοπλισμού, μεταφορικών μέσων, τραπεζικών λογαριασμών.

    - Πάγωμα των χρεών προς τον ΟΑΕΕ, το δημόσιο και τις τράπεζες. Κεφαλαιοποίηση των χρεών, χωρίς προσαυξήσεις και πρόσθετα τέλη.

    - Μείωση των ασφαλιστικών εισφορών κατά 30%, χωρίς απώλεια ασφαλιστικών δικαιωμάτων.

    - Μακρόχρονη ρύθμιση με δόσεις που να μην ξεπερνούν συνολικά το 10% του διαθέσιμου εισοδήματος.

    - Ανανέωση όλων των βιβλιαρίων ασθενείας ανεξαρτήτως χρεών.

    - Κατάργηση του ν.4110/2013 (κατάργηση αφορολόγητου, 26% φορολογία από το πρώτο ευρώ), του τέλους επιτηδεύματος για εισοδήματα μέχρι 20.000€.

    - Κατάργηση των νόμων για την αποκαλούμενη "απελευθέρωση" επαγγελμάτων, που διευκολύνει την επέκταση των μονοπωλίων και σπρώχνει στην ανεργία τους αυτοαπασχολούμενους ταξιτζήδες.

    Η αντιπροσωπεία των Επιτροπών Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ με τον Παναγιώτη Μαυρίκη, αύριο θα επισκεφθεί την πόλη της Αλεξανδρούπολης.

    Με αφορμή τα ειδοποιητήρια του ΚΕΑΟ που παραλαμβάνουν κατά χιλιάδες αυτές τις ημέρες αυτοαπασχολούμενοι και μικροί ΕΒΕ, την 1η Οκτωβρίου, θα πραγματοποιηθεί παράσταση διαμαρτυρίας έξω από τα Κέντρα Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ) της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης, σε Καβάλα και Κομοτηνή. Παρόμοιες διαμαρτυρίες έξω από Κέντρα Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών και εφορίες θα πραγματοποιηθούν σε όλη τη χώρα.

    (Σάββατο, 27 Σεπτεμβρίου 2014)

    Σε συγκεντρώσεις και πορείες διαμαρτυρίας ενάντια στη φορολογική λαίλαπα και το ΚΕΑΟ, ιδιοκτήτες ταξί σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα



    Σε συγκεντρώσεις και πορείες διαμαρτυρίας ενάντια στη φορολογική λαίλαπα και τις διαδικασίες άμεσης κατάσχεσης των περιουσιακών στοιχείων των οφειλετών του ΟΑΕΕ από το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ) συμμετείχαν σήμερα ιδιοκτήτες ταξί σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.

    Αθήνα: Ιδιοκτήτες ταξί από τις Επιτροπές Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ διαμαρτυρήθηκαν έξω από το υπουργείο Οικονομικών ενάντια στη φοροεπιδρομή που υφίστανται οι ελεύθεροι επαγγελματίες με την κατάργηση του αφορολόγητου και την υπερφορολόγηση με 26% από το πρώτο ευρώ.

    Πέρα από την κατάργηση των σχετικών νόμων μεταξύ άλλων ζήτησαν με υπόμνημα τους στον αναπληρωτή υπουργό οικονομικών Χρήστο Σταικούρα και τον υφυπουργό Γεώργιο Μαυραγάνη, αφορολόγητο όριο στα 20.000 ευρώ, οικογενειακό στα 40.000 ευρώ και 5.000 ευρώ για κάθε παιδί, αναγνώριση των λογιστικών βιβλίων ως μοναδική πηγή προσδιορισμού εισοδήματος και την κατάργηση κάθε είδους αντικειμενικών κριτηρίων και περαίωσης.

    Δείτε τις δηλώσεις του Κυριάκου, μέλους της διοίκησης του ΣΑΤΑ από τις Επιτροπές Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ:


    Θεσσαλονίκη: Σήμερα στις 10:30 το πρωί, επαγγελματίες, έμποροι, μικροβιοτέχνες και ιδιοκτήτες ταξί συγκεντρώθηκαν έξω από τα γραφεία του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ), στην οδό Βαλαωρίτου 38 και διαμαρτυρήθηκαν ενάντια στις διαδικασίες άμεσης κατάσχεσης των περιουσιακών στοιχείων των οφειλετών του ΟΑΕΕ. Με χθεσινή ανακοίνωση του το Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής» καλούσε τα μέλη του και όλους τους συναδέλφους σε μαζική συμμετοχή.

    «Είμαστε υποχρεωμένοι να καταδικάσουμε ακραίες και ισοπεδωτικές πολιτικές που εφαρμόζει η κυβέρνηση, αντιμετωπίζοντας όλους τους ελεύθερους αυτοαπασχολούμενους που έχουν οφειλές στον ΟΑΕΕ ως κοινούς εγκληματίες. Απειλούν με κατασχέσεις συμβάλλοντας ως φυσικός και ηθικός αυτουργός στην τελική τους εξόντωση. Για τον λόγο αυτό οι Διοικήσεις των ΤΑΧΙ και των βιοτεχνικών Σωματείων Θεσσαλονίκης καλούν τα μέλη και όλους τους συναδέλφους σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας, την Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014 και ώρα 10:30 στο Κ.Ε.Α.Ο. ταμείο εσόδων ασφαλιστικών εισφορών στην οδό Βαλαωρίτου 38. Η επιτυχία της συγκέντρωσης θα εξαρτηθεί από την μεγάλη συμμετοχή. Γι' αυτό όλοι μαζί Τετάρτη πρωί στην οδό Βαλαωρίτου».

    Δείτε το παρακάτω βίντεο από την επίδοση ψηφίσματος στο ΚΕΑΟ, στη Θεσσαλονίκη:


    Πάτρα: Δεκάδες ταξί βρέθηκαν σήμερα το πρωί έξω από το ΙΚΑ όπου βρίσκεται το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ) στην συμβολή των οδών Κορίνθου και Γούναρη. Οι ιδιοκτήτες ταξί κινήθηκαν σε δυο διαφορετικές μηχανοκίνητες πορείες και συναντήθηκαν με συναδέλφους που είχαν ξεκινήσει από τον Αγ. Ανδρέα, στην οδό Γούναρη. Με χθεσινή ανακοίνωση του το Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί Πάτρας καλούσε τα μέλη του και όλους τους συναδέλφους σε μαζική συμμετοχή.

    «Πρέπει να μπει φρένο και να σταματήσουν οι ανελέητες και βάρβαρες διαδικασίες αναγκαστικής είσπραξης και κατασχέσεων ειδάλλως θα οδηγήσουν πολλούς συναδέλφους στην καταστροφή και την εξαθλίωση χωρίς βέβαια να λυθεί το ταμειακό αδιέξοδο στον οποίο έχει περιέλθει το ταμείο μας ο ΟΑΕΕ».

    «Καλούνται όλοι οι συνάδελφοι να συμμετέχουν μαζικά και δυναμικά στη διαμαρτυρία, σε όλες της τις μορφές τόσο στη 2ωρη στάση εργασίας όσο και στις εποχούμενες πορείες καθώς και στη συγκέντρωση- κατάληψη-αποκλεισμό των γραφείων του ΚΕΑΟ».

    Δείτε το παρακάτω βίντεο από την κινητοποίηση των ιδιοκτητών ταξί στην Πάτρα:


    (Τετάρτη, 9 Ιουλίου 2014)

    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΚΕΑΟ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ



    Ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα των σωματείων της ΠΑΣΕΒΕ, συμμετέχουμε στην παράσταση διαμαρτυρίας στο Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ) Θεσσαλονίκης, οδός Βαλαωρίτου 38, που πραγματοποιούν την Τετάρτη 9 Ιούλη, στις 9 το πρωί.

    Με κατεύθυνση της ΕΕ δημιουργήθηκε το Κέντρο Είσπραξης Ανεξόφλητων Οφειλών (ΚΕΑΟ), ένας επιπλέον μηχανισμός εκβιασμού και κατασχέσεων που αποβλέπει στον πιο γρήγορο αφανισμό των μικρών και αυτοαπασχολούμενων ΕΒΕ και στο γιγάντωμα των πολυεθνικών και των μονοπωλιακών ομίλων.

    Το αποθεματικό του ταμείου μας έπρεπε να είναι 48,8 δις € και τώρα μετά από το κλέψιμο, το τζογάρισμα και το κούρεμα, έχει έλλειμμα 466,868 εκατ. ευρώ. Το βασικό πρόβλημα του ΟΑΕΕ είναι η υποχρηματοδότηση του από το κράτος.

    Ενός κράτους, που μας λέει: "Αφού δεν μπορείς να πληρώσεις κλείσε το μαγαζί σου και σου παίρνουμε και το σπίτι". Ενός κράτους, με σταθερή πλέον επιδίωξη, αφού πρώτα σε καταχρεώσουν σε Εφορία, ΟΑΕΕ, τράπεζες, ως μόνο στόχο έχουν να σε κάνουν να φύγεις μόνο σου από το επάγγελμα, μη αντέχοντας άλλο τα δυσβάσταχτα χρέη, και παραδίδοντας το μεταφορικό έργο του ταξί στις τουριστικές επιχειρήσεις.

    Συνάδελφε, ήρθε η ώρα να οργανώσεις την αντίστασή σου απέναντι στη κυβέρνηση και την Ευρωπαϊκή Ένωση που σε θέλουν εξαθλιωμένο, υπερχρεωμένο ώστε να παραδώσεις μόνο σου το ταξί στα μονοπώλια και στις τουριστικές επιχειρήσεις.

    ΣΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ

    Ετοιμότητα, αλληλεγγύη, οργανωμένος αγώνας για να αποτρέψουμε τα σχέδια τους. Συμμετέχουμε, αγωνιζόμαστε για τη ζωή μας και το μέλλον των παιδιών μας.

    Απαιτούμε:

    • Αποποινικοποίηση των οφειλών.

    • Να σταματήσουν τώρα οι κατασχέσεις κάθε είδους - πρώτης κατοικίας, επαγγελματικής στέγης, εξοπλισμού, μεταφορικών μέσων κλπ.-, όσο διαρκεί η οικονομική κρίση.

    • Πάγωμα των χρεών στους ασφαλιστικούς οργανισμούς. Αφαίρεση των τόκων, των προσαυξήσεων και των προστίμων.

    • Μείωση των εισφορών προς το ταμείο όσο διαρκεί η κρίση, χωρίς μείωση των συντάξεων.

    • Αποδέσμευση των δόσεων από τυχόν ρυθμίσεις από τις τρέχουσες εισφορές.

    • Επίδομα ανεργίας σε όλους που κλείνουν τις επιχείρησης τους από αδυναμία συνέχισης.

    • Καμιά μείωση των συντάξεων.

    • Απαλλαγή των αυτοαπασχολούμενων από μέρος ή και το σύνολο των χρεών όταν πιστοποιηθεί η μερική ή και πλήρης αδυναμία αποπληρωμής τους, αντίστοιχα.

    • Δωρεάν παροχές υγείας για όλους τους ασφαλισμένους, ανεξάρτητα από οφειλές.

    • ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ επιστροφή των δισεκατομμυρίων ευρώ που κλαπήκαν από το ταμείο.

    • Κρατική χρηματοδότηση του ΟΑΕΕ στα 2/3 των εξόδων από τον κρατικό προϋπολογισμό».

    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

    Συνημμένο Αρχείο:
    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 07-07-2014

    (Τρίτη, 8 Ιουλίου 2013)

    Η Επιτροπή Αγώνα Ταξί Θεσσαλονίκης σας εύχεται Καλό Πάσχα



    Η Επιτροπή Αγώνα Ταξί Θεσσαλονίκης εύχεται σε όλους ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ. Για όσους μετακινηθούν να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί ώστε το φετινό Πάσχα να είναι αναίμακτο. Καλά να περάσετε όλοι, είτε μείνετε στις πόλεις είτε μετακινηθείτε στην ύπαιθρο.

    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

    (Πέμπτη, 17 Απριλίου 2014)

    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: «Κουβέντες σταράτες για να τελειώνουμε με τις κασσάνδρες»



    Αφορμή τα κοκορέματα και οι ψευτοπαλικαρισμοί, με δήθεν επαναστατικά διαγγέλματα του προεδρείου της ΠΟΕΙΑΤΑ.

    Σήμερα 3 χρόνια μετά τον Ραγκούση βλέποντας την εξέλιξη και την πορεία των πραγμάτων μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή πλέον συμπεράσματα.

    • Η νίκη του αγώνα του ΄11 ήταν μια πύρρειος νίκη, που κατέληξε με την τακτική της μεθοδευμένης υποχώρησης, (για να μην υπάρξουν αντιδράσεις) στο ξεπούλημα του ηρωικού αγώνα των συναδέλφων. Ο αγώνας εκείνος ήταν των συναδέλφων και δεν τον χαρίζουμε σε κανένα κύριε Λυμπερόπουλε.

    • Παρουσιάζεται εδώ και 3 χρόνια ως μεγάλη επιτυχία ότι κρατήσαμε τα πληθυσμιακά κριτήρια. Μα μόνο για αυτά κάναμε αγώνα;;

    Συμπέρασμα Α) τα πληθυσμιακά ήταν το τυράκι που μας ρίξατε. Τα πληθυσμιακά αφορούν μόνο τα ΕΔΧ, όμως με τα ΙΧ τα ΒΑΝ, τα ΕΙΔΜΕΤ, τι γίνετε;; Θάλασσα. Άσε που στις πιο πολλές περιοχές βγαίνουν μέχρι και εκατοντάδες άδειες ΕΔΧ. π.χ. Θεσσαλονίκη.

    Συμπέρασμα Β) Το τουριστικό κεφάλαιο (ο φίλος σας ο ΣΕΤΕ) και οι εταιρείες ενοικίασης ΙΧ πέτυχαν αυτό που επεδίωκαν από την αρχή με τον Ραγκούση, με ένα χρόνο καθυστέρηση (4093 ν. Χατζηδάκη - τρ. Κεφαλογιάννη - 4199 ν. Χρυσοχοΐδη...)

    Συμπέρασμα Γ) Είχαν δίκιο αυτοί που έλεγαν ότι «ΚΑΛΗ & ΚΑΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ» σε αντίθεση με όλους εσάς που θέλατε «ΗΠΙΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΜΕ ΚΑΝΟΝΕΣ» δλδ αυτό που έχουμε μέχρι σήμερα, γιατί έπεται και συνέχεια...

    Συμπέρασμα Δ) Ότι καταφέραμε το ΄11 το χάσαμε τα επόμενα 2 χρόνια και συνεχώς συνεχίζουμε να χάνουμε μιας και δεν μας ξεχνούν όποτε είναι να ψηφίσουν είτε μνημόνιο, είτε πολυνομοσχέδιο.

    • Πετάτε το μπαλάκι των ευθυνών της ανυπαρξίας σας τα τελευταία 3 χρόνια στα σωματεία και ζητάτε να αποφασίσουν,... τι ακριβώς;

    Απεργία διαρκείας για να μας δώσει δόσεις ο ΟΑΕΕ; Είσαστε σοβαροί;

    Για το φορολογικό; Κουβέντα εδώ κι ένα χρόνο, ούτε και τώρα.

    Για την δουλειά μας που πάει κατά διαόλου με τους νόμους της "απελευθέρωσης" που φτιάξατε με τους υπουργούς σας και τις κυβερνήσεις σας; Μόκο.

    Μάλιστα είστε τόσο μεγάλοι γνώστες απεργιών, που λέτε πως μόνο αυτός ο τρόπος έχει αποτέλεσμα.

    Μήπως να ξεχάσουμε τότε που η πλειοψηφία του κλάδου άντεχε οικονομικά και ζητούσε συνέχιση της απεργίας το πάτημα Σγουρού;

    • Άν πραγματικά αυτά που λέτε τα πιστεύετε και δεν είναι πυροτεχνήματα, (που μάλλον είναι) αυτό που πρέπει να κάνετε για να μας πείσετε είναι να φέρετε συγκεκριμένη πρόταση με πλαίσιο αιτημάτων αγώνα για Φορολογικό, Ασφαλιστικό, Νόμους "Απελευθέρωσης".

    Έπειτα να ζητήσετε από τα σωματεία Γ.Σ. για να συζητήσουν, να συμπληρώσουν με αιτήματα που θα βάλουν και τα ίδια, (όχι τα αιτήματα που σας βολεύουν) αλλά και το κυριότερο, να ξεκινήσετε ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ κύριοι.

    ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ Ο ΑΓΩΝΑΣ.

    Όχι να κρύβεστε όπως κάνατε παλιότερα με τα μνημόνια τα πολυνομοσχέδια, τους εφαρμοστικούς, αλλά και πρόσφατα, εξαφανιστήκατε όταν μια σειρά κλάδων απεργούσε για φορολογικό - απελευθέρωση.

    Κάντε πρώτα αυτά και μετά συζητάμε για απεργία διαρκείας, επαναστάτες του ξεκούδουνου.

    ΑΝΤΕΧΕΤΕ;;;

    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

    Συνημμένο Αρχείο:
    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: «Κουβέντες σταράτες για να τελειώνουμε με τις κασσάνδρες»

    http://epitropiagonataxi.blogspot.gr
    (Σάββατο, 12 Απριλίου 2014)

    ΠΑΣΕΒΕ : ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 30-03-2014 ΣΤΙΣ 13:00 ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ




    Αθήνα, 26 Μαρτίου 2014

    ΕΚΤΑΚΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
    30 Μαρτίου 2014 συγκεντρωνόμαστε στην πλ. Ομονοίας στις 13:00

    Αγαπητοί συνάδελφοι,
    Όπως όλα δείχνουν, η κυβέρνηση φέρνει στη Βουλή προς ψήφιση, με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, το νομοσχέδιο που συμφώνησε με την ΤΡΟΪΚΑ και ανάμεσα στα άλλα αφορά φορολογικά θέματα και ρυθμίσεις για την λεγόμενη απελευθέρωση κλάδων που οδηγεί στην μονοπώληση της αγοράς (ΤΑΞΙ, ΓΑΛΑ, ΦΑΡΜΑΚΟ, ΒΙΒΛΙΟ κ.λπ.).

    Η ψηφοφορία θα γίνει την Κυριακή 30 Μαρτίου 2014. Για τον λόγο αυτό αλλάζει η ημερομηνία της κινητοποίησης.

    Καλούμε όλους τους συναδέλφους, τις Ομοσπονδίες, τα Σωματεία και τις Ενώσεις, τους αυτοαπασχολούμενους σε συναγερμό!

    ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ
    την ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου

    ΚΥΡΙΑΚΗ 30 ΜΑΡΤΗ, στην ΑΘΗΝΑ

    Προσυγκέντρωση στη 1μ.μ. στην Ομόνοια

    Παράλληλα οργανώνουμε συγκεντρώσεις και εξορμήσεις
    σε όλες τις μεγάλες πόλεις


    Τώρα πια ξέρεις!

    Αυτοί φτιάχνουν ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ, εσύ ΧΡΕΟΚΟΠΕΙΣ…

    Το ξεπέρασμα της κρίσης, θα γίνει με άνεργο, ανασφάλιστο και καταχρεωμένο τον μικρομεσαίο ΕΒΕ. Είσαι «ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ» για την Ε.Ε. και την κυβέρνηση. Όλοι αυτοί υπηρετούν τα μεγάλα συμφέροντα στο εμπόριο, στη μεταφορά, στις κατασκευές, στον τουρισμό, που θέλουν να κόψουν την πίτα σε λιγότερους, προκειμένου να θωρακίσουν την κερδοφορία τους. Είναι “Ο θάνατός σου, η ζωή τους”!

    Όλα τα μέτρα που ήρθαν (φορολογικό, ασφαλιστικό, απελευθέρωση επαγγελμάτων, επαγγελματική μίσθωση, κυριακάτικη αργία κ.ά.) θα μείνουν και όταν φύγουν τα μνημόνια, με ή χωρίς πλεόνασμα, με ή χωρίς Ανάπτυξη!

    Η φοροληστεία και τα μέτρα που έρχονται δεν επιδέχονται μερεμέτια. Η ταχτική των «επαφών» και «διαβουλεύσεων» της ΓΣΕΒΕΕ, για την «ανταγωνιστικότητα» - «επιχειρηματικότητα» - «καινοτομία» κλπ. ήταν επιζήμια για σένα και βολική για τους μεγάλους του χώρου μας! Τώρα πια ξέρεις. Δεν μπορούμε να νικήσουμε με νομικά τρυκ και συνταγές ΟΟΣΑ. Δεν έχουμε περιθώρια για «αυταπάτες» και αναμονές για ένα άλλο μίγμα πολιτικής, μέσα στο μαντρί της Ε.Ε.

    Μόνο η ΠΑΣΕΒΕ, απ’ την πρώτη στιγμή, σου είπε καθαρά:

    Δεν είμαστε όλοι το ίδιο! Δεν υποφέρουμε όλοι από τα μέτρα. Από τη μια είναι οι μικρομεσσαίοι ΕΒΕ και οι αυτοαπασχολούμενοι με το 26%, απ’ την άλλη τα μεγάλα συμφέροντα και τα μονοπώλια με τις φοροαπαλλαγές.

    • Οι αυτοαπασχολούμενοι δεν είμαστε φοροκλέφτες και φοροφυγάδες. Δεν φταίει ο λαός για την κρίση, δεν πρέπει και να την πληρώσει.

    • Αυτοί που ωφελήθηκαν από την «ανάπτυξη», αυτοί που είχαν τα κλειδιά της οικονομίας, αυτοί που πίνουν νερό στον καπιταλιστικό δρόμο ανάπτυξης, αυτοί να πληρώσουν την κρίση! Γιατί αυτός ο «δρόμος ανάπτυξης» έφερε τα υπερκέρδη των μονοπωλίων, τα προνόμια, τα θαλασσοδάνεια, τις μίζες και τελικά την κρίση.

    Η Ε.Ε. βάζει μόνο δεσμά στο λαό, δεν νοιάζεται για τις πραγματικές ανάγκες μας. Να σπάσουμε, τώρα, τα δεσμά!

    • Δεν είμαστε μόνοι μας. Σύμμαχοι μας είναι οι εργαζόμενοι, οι μικροί αγρότες, οι άνεργοι, οι νεολαίοι. Αφού όλοι έχουμε τον ίδιο εχθρό, τα μονοπώλια, όλοι μαζί να οργανώσουμε την αντεπίθεσή μας.

    ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!

    Πάλεψε μέσα από τα Σωματεία, τις Ενώσεις, τις Λαϊκές Επιτροπές για:

    ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ

    Κατάργηση του φόρου 26% από το πρώτο ευρώ και των νέων φορολογικών νόμων(ν.4174/13, ν.4172/13, ν.4223/13)

    - Αφορολόγητο όριο στα 20.000 ευρώ οικογενειακό στα 40.000 ευρώ και 5.000 ευρώ για κάθε παιδί. Αναδρομική κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης μέχρι αυτό το ύψος εισοδήματος.

    - Κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος.

    - Κατάργηση των έμμεσων φόρων ΦΠΑ και ΕΦΚ στο πετρέλαιο θέρμανσης, στα είδη διατροφής, εκπαίδευσης, υγείας, και στα οικιακά τιμολόγια ενέργειας, ύδρευσης και τηλεπικοινωνίας.

    - Κατάργηση του ειδικού τέλους ηλεκτροδοτούμενων δομημένων επιφανειών, που αφορά στην κύρια και στην πρώτη εξοχική κατοικία.

    - Αναγνώριση των λογιστικών βιβλίων ως μοναδική πηγή προσδιορισμού εισοδήματος κατάργηση κάθε είδους αντικειμενικών κριτηρίων και «περαίωσης».

    - Μείωση των δημοτικών φόρων και τελών για τις μικροεπιχειρήσεις.

    - Αύξηση της φορολογίας των μεγάλων επιχειρήσεων στο 45%.

    ΥΓΕΙΑ

    - Να σφραγιστούν όλα τα βιβλιάρια υγείας άσχετα με τα χρέη στον ΟΑΕΕ.

    - Δωρεάν εξετάσεις και φάρμακα για όλους, κατάργηση των χαρατσιών.

    ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ

    - Άμεση κρατική χρηματοδότηση ικανή να βγάλει το ταμείο από το σημερινό αδιέξοδο.

    - Καμιά μείωση των συντάξεων.

    - Κοινωνική ασφάλιση δημόσια και καθολική με κρατική επιχορήγηση στα 2/3 των εξόδων.

    - Μείωση των εισφορών και πάγωμα των χρεών προς το ταμείο, όσο διαρκεί η κρίση, χωρίς μείωση των συντάξεων.

    - Να σταματήσουν οι δικαστικές διώξεις των ασφαλισμένων.

    ΧΡΕΗ

    - Απαγόρευση κατάσχεσης της πρώτης κατοικίας, για χρέη στο δημόσιο, τις τράπεζες και τους ιδιώτες για τους αυτοαπασχολούμενους που έχουν κλείσει τις επιχειρήσεις τους και βρίσκονται στην ανεργία.

    - Αναστολή των κατασχέσεων κάθε είδους, επαγγελματικής στέγης, εξοπλισμού, μεταφορικών μέσων κλπ, για τους αυτοαπασχολούμενους που εξακολουθούν να διατηρούν τις επιχειρήσεις τους, όσο διαρκεί η οικονομική κρίση.

    - Μακρόχρονη διευθέτηση των χρεών χωρίς προσαυξήσεις και τόκους, με κριτήρια το οικογενειακό εισόδημα και τις πραγματικές δυνατότητες αποπληρωμής.

    - Απαλλαγή των αυτοαπασχολούμενων από μέρος ή και το σύνολο των χρεών όταν πιστοποιηθεί η μερική ή και πλήρης αδυναμία αποπληρωμής τους, αντίστοιχα.

    ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ

    Αγωνιστικό μέτωπο ενάντια στους νόμους και τις ρυθμίσεις για το «άνοιγμα» των «κλειστών επαγγελμάτων» που απελευθερώνουν τμήματα της αγοράς προς όφελος των μονοπωλίων και αφορούν δεκάδες επαγγέλματα (αρτοποιούς, ταξί, φορτηγά ΔΧ, φαρμακοποιούς, δικηγόρους κλπ). Εξυπηρετούν την επέκταση των μεγάλων εταιριών, των σουπερμάρκετ και των πολυκαταστημάτων, τη διεύρυνση του ωραρίου, την κατάργηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων κλπ.

    ΜΠΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ Ε.Ε.

    Συνημμένα Αρχεία:
    26-03-2014: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΣΕΒΕ ΓΙΑ 30-03-2014
    26-03-2014: ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ 30-03-2014

    (Τετάρτη, 26 Μαρτίου 2014)

    Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Εργασίας - Κοινωνικής Ασφάλισης (video)



    Κινητοποίηση στο υπουργείο Εργασίας πραγματοποίησαν την Πέμπτη 20 Φλεβάρη 2014, το Σωματείο Αυτοαπασχολούμενων Ιδιοκτητών Φορτηγών Οδικών Μεταφορών, ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Συνεργείων Επισκευής Μηχανών Αυτοκινήτων, οι Επιτροπές ΤΑΞΙ της ΠΑΣΕΒΕ και η Ενότητα Φανοποιών – Βαφέων Αθήνας, διεκδικώντας το άμεσο σφράγισμα των βιβλιαρίων υγείας και το πάγωμα των χρεών προς τον ΟΑΕΕ.

    Από όλους τους συναδέλφους τονίστηκε η ανάγκη συντονισμού κοινών διεκδικήσεων από κλάδους, η δημιουργία κοινών συσκέψεων και Γενικών Συνελεύσεων για να κατανοηθεί από όλους η ανάγκη δημιουργίας μετώπου, για να αντιμετωπιστούν τα κοινά προβλήματα που απασχολούν τους μικροεπαγγελματίες αυτοαπασχολούμενους.

    Δείτε το βίντεο με δηλώσεις από εκπροσώπους των Σωματείων:


    Πηγή: grompaseve.wordpress.com
    (Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου 2014)

    Κοινή Σύσκεψη Σωματείων Φορτηγών, Μηχανικών, Επιτροπής Αγώνα ΤΑΞΙ και Ενότητας Φανοποιών - Βαφέων Αθήνας



    Κοινή Σύσκεψη Σωματείων Αυτοαπασχολουμένων

    Σε κοινή σύσκεψη που πραγματοποίησαν το Σωματείο Αυτοαπασχολούμενων Ιδιοκτητών Φορτηγών Οδικών Μεταφορών, ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Συνεργείων Επισκευής Μηχανών Αυτοκινήτων, οι Επιτροπές ΤΑΞΙ της ΠΑΣΕΒΕ και η Ενότητα Φανοποιών - Βαφέων Αθήνας, στα γραφεία του Ομοσπονδίας Ελαφρών Φορτηγών Αθήνας (ΠΟΣΕΙΕΦΑ), αναδείχθηκαν τα κοινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι αυτοαπασχολούμενοι των κλάδων της Οδικής Μεταφοράς και των Επισκευαστών Αυτοκινήτων. Αναδείχθηκε επίσεις η ανάγκη κοινού αγώνα και με άλλους κλάδους, απευθύνοντας κάλεσμα συστράτευση όλων σε κοινό αγώνα με τις αντιμονοπωλιακές δυνάμεις της ΠΑΣΕΒΕ.

    Αποφασίστηκε η πραγματοποίηση κινητοποίησης την Πέμπτη 20 Φλεβάρη στις 10 το πρωΐ έξω από το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Σταδίου 29, ενάντια στην τρομοκρατία του ΟΑΕΕ και της κυβέρνησης, διεκδικόντας άμεσο σφράγισμα των βιβλιαρίων υγείας και πάγωμα των χρεών προς το ταμείο.

    Στην κοινή ανακοίνωση που έβγαλαν απευθύνουν κάλεσμα προς τα μέλη τους για συμπόρευση με τους υπόλοιπους αυτοαπασχολούμενους και συμμετοχή στη συγκέντρωση στις 26 Φλεβάρη στις 7 το απόγευμα, στην πλατεία Κάνιγγος, ενάντια στη φορολογική θηλειά και στα χρέη.

    Δείτε την ανακοίνωση:

    • ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (ΣΙΣΕΜΑ)
    • ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΛΑΦΡΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΣΕΙΤΦΑ)
    • ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ
    • ΕΝΟΤΗΤΑ ΦΑΝΟΠΟΙΩΝ - ΒΑΦΕΩΝ ΑΘΗΝΑΣ

    14/2/2014

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΛΕΣΜΑ

    Συνάδελφε αυτοαπασχολούμενε στις μεταφορές και στα συνεργεία

    Δώσε το χέρι στο διπλανό σου επαγγελματία, για να δυναμώσεις και συ.

    Συστρατέψου αποφασιστικά στον αγώνα με τις αντιμονοπωλιακές δυνάμεις της ΠΑΣΕΒΕ, για να υπερασπιστείς την δουλειά σου, το μεροκάματό σου, την υγεία της οικογένειάς σου, το σχολείο και το αύριο των παιδιών σου. Μη δέχεσαι να σε σφάζουν με το βαμβάκι, καλλιεργώντας αυταπάτες και ψέματα. Βγες στο δρόμο. Ο δικός σου αγώνας είναι η μόνη ασφαλής εγγύηση, για το δικό σου όφελος. Παραμέρισε τις ξεπουλημένες συνδικαλιστικές ηγεσίες. Μην εμπιστεύεσαι όσους τάζουν εύκολες λύσεις από τα πάνω. Βάλε τη δική σου σφραγίδα, με τη συμμετοχή σου στα σωματεία και στις επιτροπές αγώνα, για την ανάταση του συνδικαλιστικού κινήματος. Για τον μαχητικό προσανατολισμό του, απέναντι στον πραγματικό αντίπαλο: Τα μονοπώλια, την Ε.Ε. και τις κυβερνήσεις που τα υπηρετούν.

    ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝ
    ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΑΪΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ
    ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ
    ΚΙ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ.

    ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΤΩ

    Οργανώνουμε την αντίστασή μας.
    Προετοιμάζουμε την αντεπίθεσή μας.

    ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ
    ΣΤΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΟΑΕΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ


    -> Με συγκέντρωση διαμαρτυρίας τη Πέμπτη 20 Φλεβάρη στις 10 π.μ. στο Υπουργείο Εργασίας - Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, Σταδίου 29.

    -> Συμπορευόμαστε με τους υπόλοιπους συναδέλφους και τις δυνάμεις της ΠΑΣΕΒΕ, παίρνουμε μέρος στη συγκέντρωση ενάντια στη φορολογική θηλειά και τα χρέη τη Τετάρτη 26 Φλεβάρη 2014 στις 7:00 το απόγευμα στη Πλ. Κάνιγγος

    ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
    • Δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για όλους. Ανανέωση τώρα όλων των βιβλιαρίων ανεξάρτητα από τα χρέη.
    • Μείωση των εισφορών και πάγωμα των χρεών προς το ταμείο όσο διαρκεί η κρίση. Να σταματήσουν οι δικαστικές διώξεις των ασφαλισμένων.
    • Να καταργηθεί η ασφαλιστική ενημερότητα για την αντικατάσταση και πώληση του αυτοκινήτου.
    • Κοινωνική ασφάλιση δημόσια και καθολική με κρατική επιχορήγηση στα 2/3 των εξόδων.
    • Αναστολή των κατασχέσεων κάθε είδους, επαγγελματικής στέγης, εξοπλισμού, μεταφορικών μέσων κλπ, όσο διαρκεί η οικονομική κρίση.
    • Μακρόχρονη διευθέτηση των χρεών χωρίς προσαυξήσεις και τόκους, με κριτήρια το οικογενειακό εισόδημα και τις πραγματικές δυνατότητες αποπληρωμής.
    • Αφορολόγητο όριο στα 20.000 ευρώ οικογενειακό στα 40.000 ευρώ και 5.000 ευρώ για κάθε παιδί.
    • Κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος, της εισφοράς αλληλεγγύης, των έμμεσων φόρων ΦΠΑ και ΕΦΚ στο πετρέλαιο. Κατάργηση του ειδικού τέλους ηλεκτροδοτούμενων δομημένων επιφανειών.
    • Μείωση των δημοτικών φόρων και τελών για τις μικροεπιχειρήσεις.
    • Αύξηση της φορολογίας των μεγάλων επιχειρήσεων στο 45%.

    ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΞΟΝΤΩΝΕΙ ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ - ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΗ ΜΑΣ
    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ

    Συνημμένα Αρχεία:
    1) ΚΟΙΝΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ
    2) ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ 20 ΚΑΙ 26 ΦΛΕΒΑΡΗ

    (Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2014)

    Παράσταση διαμαρτυρίας στον ΟΑΕΕ από τις Επιτροπές Αγώνα Ταξί Αττικής και την Ομοσπονδία Ελαφρών Φορτηγών



    Παράσταση διαμαρτυρίας στο κεντρικό υποκατάστημα του ΟΑΕΕ στην Αθήνα πραγματοποίησαν σήμερα Πέμπτη 6 Φλεβάρη το πρωί οι Επιτροπές Αγώνα Ταξί Αττικής και η Ομοσπονδία Ελαφρών Φορτηγών που συσπειρώνονται στην ΠΑΣΕΒΕ, απαιτώντας το πάγωμα των οφειλών προς τον ΟΑΕΕ, μείωση κατά 50% των οφειλών προς το Ταμείο και σφράγισμα των βιβλιαρίων ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης καθώς το πρόβλημα με τους ανασφάλιστους λαμβάνει εκρηκτικά χαρακτηριστικά.

    Στο πλαίσιο της κινητοποίησης συναντήθηκαν με τον υποδιοικητή του Ταμείου, ο οποίος επικαλέστηκε την επιχειρηματολογία της τρόικας για να κρατήσει αρνητική στάση στα αιτήματά τους. Πιο συγκεκριμένα τους απάντησε ότι η τρόικα θεωρεί ότι αν κάποιος που δηλώνει επιχειρηματίας δεν μπορεί να πληρώνει 900 ευρώ το μήνα ως ασφαλιστικές εισφορές στον ΟΑΕΕ, τότε αυτός δεν μπορεί να θεωρείται επιχειρηματίας.

    Από την πλευρά τους οι εκπρόσωποι των Επιτροπών Αγώνα Ταξί και Ελαφρών Φορτηγών της ΠΑΣΕΒΕ δήλωσαν την αποφασιστικότητά τους να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους. Σε αυτό το πλαίσιο οι Επιτροπές Αγώνα Ταξί Αττικής της ΠΑΣΕΒΕ πραγματοποιούν σύσκεψη την Κυριακή 9 Φλεβάρη, στις 11 το πρωί, στα γραφεία τω επιτροπών στον Κολωνό, επί των οδών Πέτρας και Ιωαννίνων.

    Η ανακοίνωση των Επιτροπών Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ αναφέρει:

    «Ξεσηκωμός. Μας εξοντώνουν κάθε μέρα λίγο λίγο. Μας ληστεύουν για να θησαυρίζουν οι λίγοι.

    Αντίσταση. Με την ΠΑΣΕΒΕ και το ΠΑΜΕ, μαζί με τις γυναίκες και τα παιδιά μας.

    Συνάδελφε αυτοαπασχολούμενε ταξιτζή.

    Αυτός είναι ο δρόμος για να διασφαλίσουμε το μεροκάματο. Για να πάρουμε αυτά που δικαιούμαστε εμείς και η οικογένειά μας. Για να βάλουμε φρένο στα χρέη στον ΟΑΕΕ, στην ανασφάλεια, στις κατασχέσεις, στα χαράτσια, στον εκφοβισμό. Κανένας εφησυχασμός, καμιά ανοχή στους ξεπουλημένους του ΣΑΤΑ και της Ομοσπονδίας, που καλλιεργούν τον εφησυχασμό, που βάζουν πλάτη για να περάσουν τα βάρβαρα μέτρα που επιβάλλουν μονοπώλια και ΕΕ, μέσω της κυβέρνησης ΝΔ - ΠΑΣΟΚ.

    Ψηλά το κεφάλι. Παλεύουμε να ανατραπούν τα αντιλαϊκά μέτρα της κυβέρνησης στην Υγεία. Απαιτούμε να σταματήσει η τρομοκρατία από τον ΟΑΕΕ. Οργανώνουμε την αντίστασή μας και την αντεπίθεσή μας.

    Παίρνουμε μέρος στην πλατιά σύσκεψη για την καλύτερη οργάνωση των ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΠΑΣΕΒΕ την Κυριακή 9 Φλεβάρη στις 11 το πρωί στην αίθουσα των μικρών φορτηγών (Ιωαννίνων και Πέτρας στον Κολωνό).

    ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

    Πάγωμα των χρεών προς το Δημόσιο και τις τράπεζες. Αναστολή των κατασχέσεων όσο διαρκεί η οικονομική κρίση. Κατάργηση του ανατοκισμού.

    Δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για όλους. Ανανέωση τώρα όλων των βιβλιαρίων ανεξάρτητα από τα χρέη.

    Μείωση των εισφορών και πάγωμα των χρεών προς το Ταμείο όσο διαρκεί η κρίση. Να σταματήσουν οι δικαστικές διώξεις των ασφαλισμένων.

    Κατάργηση του ΦΠΑ στα είδη πρώτης ανάγκης, των φόρων στο πετρέλαιο.

    Δημόσιο και δωρεάν σύστημα Υγείας για όλους.

    Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.

    Να σταματήσει το κυνηγητό της Τροχαίας.

    Να καταργηθεί η ασφαλιστική ενημερότητα για την αντικατάσταση και πώληση των αυτοκινήτων.

    Αντιστεκόμαστε στη πολιτική που μας εξοντώνει. Δυναμώνουμε - Οργανώνουμε την πάλη μας. Όλοι μαζί μπορούμε να φέρουμε τα πάνω κάτω».



    Πηγή: 902.gr
    (Πέμπτη, 6 Φεβρουαρίου 2014)

    Ο Παναγιώτης Μαυρίκης μέλος του Δ.Σ. του ΣΑΤΑ και της ΠΟΕΙΑΤΑ μιλά στον realfm 97,8



    Στον αέρα του realfm 97,8 και συγκεκριμένα στους πρωταγωνιστές της «Ελληνοφρένειας», Θύμιο Καλαμούκη και Αποστόλη Μπαρμπαγιάννη, μίλησε ο Παναγιώτης Μαυρίκης, συνδικαλιστής της ΠΑΣΕΒΕ, μέλος του Δ.Σ. του ΣΑΤΑ και της ΠΟΕΙΑΤΑ. Οι Επιτροπές Αγώνα Ταξί Αττικής και η Ομοσπονδία Ελαφρών Φορτηγών θα πραγματοποιήσουν αύριο Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου παράσταση διαμαρτυρίας στο κεντρικό υποκατάστημα του ΟΑΕΕ στην Αθήνα.

    Ακούστε το ηχητικό:


    Πηγή: real.gr
    (Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2014)

    Πρόσκληση για πανελλαδική σύσκεψη της Γραμματείας Οδικών Μεταφορών της ΠΑΣΕΒΕ που θα γίνει στις 19 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη



    ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

    Συνάδελφοι αυτοαπασχολούμενοι στο ΤΑΞΙ και στα ΦΔΧ.

    Οι εξελίξεις στον κλάδο της μεταφοράς (ΤΑΞΙ, ΦΔΧ) μετά την ψήφιση και εφαρμογή των νόμων της λεγόμενης απελευθέρωσης είναι συνολικά αρνητικές.

    Τα αντιλαϊκά μετρά της κυβέρνησης, οι μειώσεις μισθών και συντάξεων, η άγρια φορολόγηση των λαϊκών στρωμάτων, το φούντωμα της ανεργίας, τα χιλιάδες λουκέτα, έχουν οδηγήσει σε κατακόρυφη πτώση της δουλειάς μας.

    Στα ΦΔΧ η κατάσταση χειροτερεύει μέρα με τη μέρα. Οι συνεχείς τροποποιήσεις του αρχικού νόμου 3887/10 δυσχαιρένουν ακόμα περισσότερο τους φορτηγατζήδες, με ορατό πλέον τον εξοστρακισμό τους από τον κλάδο. Ιδιαίτερα στην Αττική τα προβλήματα συμπληρώνονται και με τα απλήρωτα δρομολόγια από τις logistics, έχουν φτάσει σε πολλές περιπτώσεις 9 και 10 μήνες απλήρωτοι, με τα δικά τους χρέη να πολλαπλασιάζονται, οδηγώντας τους στη χρεωκοπία.

    Στα ΤΑΞΙ οι ελιγμοί της κυβέρνησης και οι παραχωρήσεις που έγιναν κάτω από την πίεση των αγώνων, έχουν δημιουργήσει κλίμα επανάπαυσης που το εκμεταλλεύτηκαν οι συμβιβασμένοι συνδικαλιστές και εκφράστηκε και στις πρόσφατες εκλογές του ΣΑΤΑ. Με την τελευταία νομοθετική ρύθμιση ολοκληρώνεται σχεδόν το νομικό πλαίσιο για να προχωρήσει στην πράξη η είσοδος μεγάλων επιχειρηματικών σχημάτων στον κλάδο. Έγιναν συγκεκριμένοι οι οροί και οι ρυθμίσεις για τα ενοικιαζόμενα Ιδιωτικής Χρήσης, μετά οδηγού, που ενδιαφέρουν τις εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων και μεγάλες τουριστικές επιχειρήσεις.

    • Δημιούργησαν μια κατηγορία ΕΙΔΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ χωρίς ταξίμετρο αλλά με 5θέσια.

    • Συγκεκριμενοποίησαν τους όρους και της διαδικασίες για τη δημιουργία ΑΕ.

    Για να διευκολύνουν τη αποπροσανατολιστική δουλειά των κυβερνητικών συνδικαλιστών, έχουν βάλει ορισμένους περιορισμούς σχετικά με τον αριθμό που απαιτούνται για την ίδρυση ΑΕ, με την ονομαστικοποίηση των μετόχων, την διατήρηση της ιδιοκτησίας του Ταξί κλπ, που όμως είναι σίγουρο ότι θα αρθούν στην πορεία, με συνεχείς τροποποιήσεις όπως στα φορτηγά, για να προχωρήσει η συγκέντρωση σε λίγα χέρια.

    Οι συμβιβασμένες πλειοψηφίες της Ομοσπονδίας ΤΑΞΙ, του ΣΑΤΑ και των ιδιοκτητών ΦΔΧ στηρίζουν τα σχέδια της κυβέρνησης. Είναι σε ανοιχτή γραμμή με το Υπουργείο Μεταφορών. Προσπαθούν με κάθε τρόπο να κοιμίσουν το κλάδο να εμποδίσουν το ξέσπασμα νέων αγώνων. Θα κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους για να εμποδίσουν την αγωνιστική διεκδίκηση και το ξέσπασμα νέων αγώνων.

    Η επίθεση στον κλάδο μας είναι κομμάτι της συνολικής επίθεσης σε εργαζόμενους, αυτοαπασχολούμενους, συνταξιούχους. Όσα αφαιρούν από εμάς, τα χαρίζουν απλόχερα οτο μεγάλο κεφάλαιο.

    Μόνο με τον κοινό αγώνα μας μπορούμε να βάλουμε φρένο στην πολιτική που μας αφανίζει. Οι αγωνιστικές δυνάμεις του κλάδου της μεταφοράς που συσπειρώνονται στην ΠΑΣΕΒΕ και τις επιτροπές Αγώνα, δίνουμε συνέχεια στην προσπάθεια συσπείρωσης και ενίσχυσης της αγωνιστικής πορείας.

    Συντονίζουμε τις δυνάμεις μας Πανελλαδικά. Χτίζουμε το δικό μας όργανο πάλης. ΚΑΛΟΥΜΕ όσους συνδικαλιστές, αλλά και κάθε συνάδελφο που όλο το προηγούμενο διάστημα βρεθήκαμε στο κοινό αγώνα, με το αγωνιστικό πλαίσιο της ΠΑΣΕΒΕ, να συμμετέχει στην Πανελλαδική σύσκεψη της ΠΑΣΕΒΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ

    ΣΑΒΒΑΤΟ 19 ΟΚΤΩΒΡΗ 2013 ΣΤΙΣ 6:00μμ
    ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ


    ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΑΞΙ 2013

    Αθήνα 1 Οκτωβρη 2013
    Συνάδελφοι αυτοαπασχολούμενοι στο ΤΑΞΙ

    Με την ψήφο ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ και την ανοχή του ΣΥΡΙΖΑ, νομοθετήθηκαν μια σειρά ρυθμίσεις που ολοκληρώνουν τις διατάξεις του νόμου 4070\2012 που θεσμοθέτησε τη λεγόμενη απελευθέρωση στο κλάδο μας.

    Επιβεβαιώνεται η προειδοποίηση των αγωνιστικών δυνάμεων, της ΠΑΣΕΒΕ, όταν όλοι πανηγύριζαν για την σωτηρία του κλάδου, ότι εφόσον έγινε η αρχή ήταν θέμα λίγου χρόνου με τις ανάλογες τροπολογίες να υλοποιηθεί ο στόχος της παράδοσης του κλάδου σε επιχειρηματικά σχήματα.

    • Με τις διατάξεις του 4093\2012 (Μεσοπρόθεσμο), έγινε η πρώτη τροποποίηση και δόθηκε η δυνατότητα σε τουριστικές επιχειρήσεις και γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων να μισθώνουν τα Ε.Ι.Χ αυτοκίνητά τους και με αυτόν τον τρόπο να εκτοπίσουν από τη δουλειά τους χιλιάδες αυτοαπασχολούμενους στα ΤΑΞΙ.

    • Με τις νέες ρυθμίσεις, εξειδικεύονται και καθορίζονται ζητήματα σχετικά με την διακριτικά γνωρίσματα των ΕΙΧ που θα εκμισθώνουν τα τουριστικά γραφεία και τα γραφεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων καθώς και ζητήματα σχετικά με τους οδηγούς τους. Η εφαρμογή τους θα οδηγήσει στην μεταφορά ενός σημαντικού μεριδίου της δουλειάς μας στις εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων και στις τουριστικές επιχειρήσεις με αποτέλεσμα χιλιάδες αυτοαπασχολούμενοι στα ΤΑΞΙ να χάσουν τη δουλειά τους. Η θέσπιση περισσότερων τυπικών προσόντων για τους οδηγούς δεν αλλάζει την ουσία.

    • Με την δημιουργία μιας ακόμα τρίτης κατηγορίας Ε.Δ.Χ. της λεγόμενης ΕΙΔΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ χωρίς ταξίμετρο, με 5 -7 θέσεις δηλαδή λιγότερες από τα ΤΑΞΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ αλλά με τους ίδιους όρους λειτουργίας, ένα ακόμα μερίδιο της δουλειάς που σήμερα είναι στα χέρια μας θα μεταφερθεί σε επιχειρηματικά σχήματα.

    • Προχωρεί παραπέρα τη λεγόμενη απελευθέρωση με την παραχώρηση της δυνατότητας ίδρυσης ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ στον κλάδο του ΤΑΞΙ. Η πρόβλεψη για τη δυνατότητα ίδρυσης και συνεταιρισμών είναι άνευ αξίας, οι οικονομικοί όροι και το καθεστώς λειτουργίας των συνεταιρισμών είναι δυσμενέστερο από αυτό των ΑΕ. Η εφαρμογή του θα οδηγήσει ανεξάρτητα από το ρυθμό υλοποίησης στην κυριαρχία μονοπωλιακών επιχειρήσεων στον κλάδο. Οι οποίοι περιορισμοί τίθενται είτε σχετικά με τις έδρες - ενιαίες διοικητικές μονάδες, είτε με τον αριθμό ιδιοκτητών ΕΔΧ αυτοκινήτων που απαιτείται για τη σύσταση ΑΕ, είτε με την πρόβλεψη ότι μέτοχοι μπορούν να γίνουν μόνο ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ, είτε με την παραχώρηση κατά χρήση των Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων κλπ, δεν αλλάζουν την ουσία.

    Ένας λόγος που υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί είναι για να διευκολύνουν την συνδικαλιστική ηγεσία (Λυμπεροπουλος, Δήμου κλπ) που πρόσκειται στην ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ να παρουσιάσει ότι κάτι πέτυχε για την προστασία του κλάδου. Εξάλλου είναι σίγουρο ότι όπως έχει γίνει επανειλημμένα, στην πορεία και αυτοί θα αρθούν μέσα από τροπολογίες.

    Με το σύστημα των ΤΑΞΙ χωρίς μετρητή και με τις προμισθώσεις καταργείται έμμεσα το ενιαίο κόμιστρο.

    • Γίνονται ρυθμίσεις σχετικά με τα ραδιοταξί. Διαφωνούμε με τη διάταξη που επιτρέπει μόνο σε ιδιοκτήτες ΕΔΧ να συμμετέχουν στη σύσταση και εκμετάλλευση των Ραδιοταξι. Μέχρι σήμερα σχεδόν σε όλους τους συνεταιρισμούς Ρ/Τ έχουν δικαίωμα να συμμετέχουν και οδηγοί που έχουν μισθώσει και εκμεταλλεύονται νόμιμα τα ΤΑΞΙ. Να δοθεί και σε αυτούς αυτό το δικαίωμα γιατί με τη ρύθμιση αυτή βλάπτονται επαγγελματικά.

    • Αυξάνει κατά 2 χρόνια τα όρια ηλικίας οδήγησης των οδηγών ΤΑΞΙ στα 69, των λεωφορείων στα 67 και των σχολικών στα 65, τα προσαρμόζει στην αυξηση των οριων της συνταξιοδότησης.

    Όλα τα παραπάνω μέτρα είναι αυτά που απαιτούσε ο ΣΕΤΕ, ο συλλογικός εκπρόσωπος των μεγάλων επιχειρήσεων τουρισμού και ενοικίασης αυτοκινήτων που ετοιμάζονται να εισβάλουν στον κλάδο. Αυτών τα αιτήματα και συμφέροντα εξυπηρετεί η κυβέρνηση.

    Οι συμβιβασμένοι της Ομοσπονδίας και του ΣΑΤΑ, δεν λένε κουβέντα για τα νέα μέτρα. ΑΦΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ πανηγυρίζουν ότι έσωσαν τον κλάδο, το τελευταίο διάστημα το μόνο που κάνουν σε συνεργασία με την κυβέρνηση και διάφορους επιχειρηματίες είναι να κρατάνε τους συναδέλφους αιχμάλωτους σε αυταπάτες και συγχρόνως συζητάνε πώς ένα κομμάτι από αυτούς θα ωφεληθεί με την ένταξη τους στα επιχειρηματικά σχήματα που ετοιμάζονται σε βάρος της πλειοψηφίας των συναδέλφων.

    Αδιαφορούν που η μεγάλη πλειοψηφία του κλάδου κινδυνεύει να μείνει χωρίς δουλειά ή να υποχρεωθεί εκβιαστικά να ενταχθεί στις ΑΕ με όρους φτηνού εργαζόμενου.

    Σκορπάνε αυταπάτες, ιδιαίτερα στους συναδέλφους της περιφέρειας, ότι θα μπορέσουν να συστήσουν εταιρείες και να συνεχίσουν να δουλεύουν όπως πριν.

    Κοροϊδεύουν ασύστολα τους συναδέλφους. Οι συνάδελφοι αυτοαπασχολούμενοι που θα ξεγελαστούν και πιστέψουν ότι θα γίνουν επιχειρηματίες, πολύ γρήγορα θα προσγειωθούν ανώμαλα. Θα βρεθούν αντιμέτωποι με νέα αδιέξοδα και χρέη και θα κινδυνεύσουν να χάσουν τη δουλειά τους. Η απελευθέρωση δεν έγινε για τους αυτοαπασχολούμενους.

    Όσο συνεχίζεται η φιλομονοπωλιακή πολιτική τόσο θα δυσκολεύεται η ζωή των αυτοαπασχολούμενων, τόσο το μεροκάματο θα βγαίνει και πιο δύσκολα.

    Μοναδική προοπτική και για τους αυτοαπασχολούμενους στα ΤΑΞΙ είναι ο Αγώνας για άλλο δρόμο ανάπτυξης της κοινωνίας και της οικονομίας, χωρίς μονοπώλια για δημόσια κοινωνική ιδιοκτησία στα συγκεντρωμένα μέσα μεταφοράς που θα εξασφαλίζει σταθερή δουλειά, ικανοποιητικό μεροκάματο, ανθρώπινες συνθήκες δουλειάς και πλήρη κάλυψη ασφαλιστικών και συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων.

    ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

    • Όχι στην παράδοση του κλάδου στο μεγάλο κεφάλαιο.

    • Κατάργηση του νόμου της λεγόμενης απελευθέρωσης.

    • Η άδεια ΤΑΞΙ να μείνει προσωπική.

    • Όχι στην κατάργηση του ενιαίου κομίστρου.

    • Όχι στα πενταθέσια, επταθέσια και εννιαθέσια χωρίς ταξίμετρο και στην ενοικίαση μετά οδηγού.

    • Να σταματήσει κάθε δίωξη ενάντια στους ταξιτδήδες για την συμμετοχή στην απεργία.

    • Μείωση 50% των ασφαλίστρων στα αυτοκίνητα, αρκετά κερδίζουν οι ασφαλιστικές εταιρίες στην πλάτη μας.

    • Πάγωμα των χρεών προς το δημόσιο και τις τράπεζες. Αναστολή των κατασχέσεων όσο διαρκεί η οικονομική κρίση. Κατάργηση του ανατοκισμού.

    • Επίδομα ανεργίας για τους αυτοαπασχολούμενους στα ταξί που αναγκάζονται να παραδώσουν το ταξί γιατί δεν βγαίνουν.

    • Δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για όλους. Ανανέωση τώρα όλων των βιβλιαρίων ανεξάρτητα από τα χρέη.

    • Μείωση κατά 20% των εισφορών και πάγωμα των χρεών προς το ταμείο όσο διαρκεί η κρίση. Να σταματήσουν οι δικαστικές διώξεις των ασφαλισμένων.

    • Αφορολόγητο όριο στα 20.000 ευρώ οικογενειακό στα 40.000 ευρώ και 5.000 ευρώ για κάθε παιδί. Αύξηση της φορολογίας των μεγάλων επιχειρήσεων στο 45% άμεσα.

    • Κατάργηση των δημοτικών τελών. Μείωση κατά 30% όλων των τιμολογίων των ΔΕΚΟ.
    Κατάργηση των διοδίων.

    • Κατάργηση του ΦΠΑ στα είδη πρώτης ανάγκης, των φόρων στο πετρέλαιο κίνησης και θέρμανσης.

    Καλούμε όλους τους συναδέλφους, να συνεχίσουμε στο ίδιο αγωνιστικό δρόμο, που ακολουθήσαμε και στις απεργίες και μετά, να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας, να παραμερίσουμε τις συμβιβασμένες ηγεσίες.

    Παλεύουμε για την κατάργηση των νόμων που διαλύουν τη δουλειά μας.

    Η πολιτική κυβέρνησης – Ε.Ε. και στο θέμα της απελευθέρωσης και σε όλα τα ζητήματα δεν διορθώνεται. Μόνο ανατρέπεται!

    Συνημμένα Αρχεία:
    ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
    ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΑΞΙ 2013

    (Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013)

    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ



    (Πατήστε στην εικόνα για μεγέθυνση)

    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
    epitropiagonataxi.blogspot.gr

    (Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013)

    ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΣΕΒΕ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ 16-9-2013



    ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΞΟΝΤΩΝΕΙ

    ΔΕΥΤΕΡΑ 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ 2013

    ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΜΑΣ

    ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ 10 π.μ. στην Ομόνοια

    Αυτοαπασχολούμενοι, Επαγγελματίες, βιοτέχνες, μικροί έμποροι, αυτοκινητιστές, συνταξιούχοι,

    Μαζί με τους εργαζόμενους, τους άνεργους, τις γυναίκες, τη νεολαία βρισκόμαστε στο στόχαστρο της νέας κυβερνητικής επίθεσης.

    Στόχος τους το όποιο εισόδημα μας έχει απομείνει, η ίδια μας η ζωή.

    · Μεθοδεύουν την άρση των περιορισμών στους πλειστηριασμούς της πρώτης κατοικίας.

    · Προχωράνε στην κατάργηση της Κυριακάτικης αργίας και στο νέο εξοντωτικό ωράριο για εργαζόμενους και αυτοαπασχολούμενους.

    · Διαλύουν παραπέρα την δημόσια υγεία, το κλείσιμο νοσοκομείων και την κατάργηση ιατρικών κλινών.

    · Μεθοδεύουν μεγαλύτερη υποβάθμιση της δημόσιας Παιδείας. Διαλύουν την Τεχνική και Επαγγελματική εκπαίδευση.

    · Ετοιμάζουν κι άλλη μείωση των ήδη κουτσουρεμένων συντάξεων.

    · Στέλνουν τα χρέη στον ΟΑΕΕ στο κέντρο είσπραξης για κατασχέσεις και φυλακίσεις με συνοπτικές διαδικασίες.

    Μπροστά σε αυτήν τη κατάσταση δυο δρόμοι υπάρχουν:

    · Η απάθεια ή η τυφλή αγανάκτηση, που δεν αποκαλύπτει τους ενόχους και τις αιτίες της κρίσης, που οδηγεί σε αδιέξοδα, απογοήτευση, συμβιβασμούς, και τελικά στα λουκέτα και τις αυτοκτονίες.

    · Ο δρόμος της μετατροπής της αγανάκτησης και της οργής σε γνώση, οργανωμένο αγώνα μέσα από τα σωματεία, ενάντια στα μονοπώλια και τις κυβερνήσεις που τα υπηρετούν.

    Η κρίση, είναι κρίση του καπιταλιστικού συστήματος που ζούμε. Έχει ξανασυμβεί στο παρελθόν και θα ξανάρθει όσο ζούμε σε αυτό το σύστημα.

    Η μάχη για την απόκρουση των συνεπειών της κρίσης δεν είναι αποτελεσματική, αν δεν συνδυάζεται με την πάλη για την ανατροπή του συστήματος που γεννά τις κρίσεις.

    Καλύτερες μέρες δεν πρόκειται να έρθουν μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση με τα μονοπώλια στην εξουσία. Η ανάπτυξη που διαφημίζουν, θα ενισχύσει τα μονοπώλια, θα εξοντώσει τους αυτοαπασχολούμενους.

    Έχουμε πλέον πείρα.

    Ξέρουμε που οδήγησαν τα μνημόνια. Στα βάρβαρα αντιλαϊκά μέτρα και στη εξαθλίωση. Το νέο κούρεμα ή το νέο δάνειο αν και όποτε έρθει θα συνοδευτεί με νέα αντιλαϊκά μέτρα.

    Ο στόχος της πολιτικής της κυβέρνησης είναι ολοφάνερος.

    · Μισθοί και μεροκάματα πείνας για τους εργαζόμενους.

    · Άγρια φορολογία για εργαζόμενους, αυτοαπασχολούμενους, συνταξιούχους.

    · Χρεοκοπία για εκατοντάδες χιλιάδες αυτοαπασχολούμενους.

    · Ξεπούλημα της Δημόσιας περιουσίας.

    · Κατάργηση κάθε κοινωνικής παροχής στην παιδεία, την υγεία, την πρόνοια.

    · Πετσόκομμα των συντάξεων, μετατροπή τους σε επίδομα φτώχειας.

    Με δυο λόγια φτώχεια και εξαθλίωση για την πλειοψηφία των λαϊκών οικογενειών.

    Αυτοαπασχολούμενοι, Επαγγελματίες, βιοτέχνες, μικροί έμποροι, αυτοκινητιστές, συνταξιούχοι,

    Η ΠΑΣΕΒΕ σας καλεί, να πάρετε την υπόθεση στα χέρια σας.

    Μέσα από τα σωματεία, τις ενώσεις, τις ομοσπονδίες, τις επιτροπές αγώνα.

    Μαζί με τους εργαζόμενους τους άνεργους, τις γυναίκες, τη νεολαία, να χτίσουμε τη λαϊκή συμμαχία. Να βάλουμε στην άκρη τις συμβιβασμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες. Έχουν ευθύνη που φτάσαμε ως εδώ. Τα προηγούμενα χρόνια με την συμμετοχή τους στους κοινωνικούς διάλογους και τις θέσεις τους, νομιμοποίησαν τα βάρβαρα μέτρα και τις αντιλαϊκές πολιτικές. Σήμερα, δεν καταδικάζουν την εφαρμοζόμενη κυβερνητική πολιτική, παρά μόνο ορισμένες από τις συνέπειες της. Αρνούνται να δουν τις αιτίες της κρίσης. Σπέρνουν ψεύτικες ελπίδες ότι με μια άλλη διαχείριση στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης μπορούν να έρθουν καλύτερες μέρες. Οι “τουφεκιές” που ρίχνουν σήμερα είναι άσφαιρες, προσπαθούν να κρύψουν τις ευθύνες τους και να αποκτήσουν “αγωνιστικά πιστοποιητικά”.

    Στις 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ 2013 η ΠΑΣΕΒΕ καλεί όλους τους αυτοαπασχολούμενους και τους συνταξιούχους να κάνουν δική τους υπόθεση την Απεργία και το κλείσιμο των καταστημάτων, να παλέψουν και να διεκδικήσουν:

    · Καμιά κατάσχεση σπιτιού της λαϊκής οικογένειας.

    · Πάγωμα των χρεών χωρίς προσαυξήσεις όσο διαρκεί η οικονομική κρίση. Μείωση της εισφοράς χωρίς μείωση της σύνταξης.

    · Αποποινικοποίηση των χρεών στον ΟΑΕΕ. Να σταματήσει τώρα κάθε διαδικασία αναγκαστικής είσπραξης των χρεών στον ΟΑΕΕ.

    · Σφράγισμα των βιβλιαρίων ασθενείας για όλους χωρίς προϋποθέσεις.

    · Χρηματοδότηση του ΟΑΕΕ κατά τα 2\3 από τον κρατικό προϋπολογισμό.

    · Επιστροφή των ληστευθέντων αποθεματικών του ταμείου.

    · Επίδομα ανεργίας στους αυτοαπασχολούμενους που έκλεισαν, που να καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες, χωρίς αποκλεισμούς.

    · Καμιά μείωση των συντάξεων.

    · Κατάργηση του εξοντωτικού φορολογικού νόμου που επιβάλει φορολογία 26% από το πρώτο εύρο και των “αντικειμενικών κριτηρίων”.

    · Μια Κυριακή το χρόνο ανοιχτά τα καταστήματα. Κατάργηση του πρόσφατου Νόμου.

    Συνάδελφοι Αυτοαπασχολούμενοι, συνταξιούχοι

    Μπορούμε με την μαζική και δυναμική παρουσία μας, να κάνουμε την απεργία και το πανελλαδικό κλείσιμο καταστημάτων στις 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ 2013 σταθμό στην ανάπτυξη του αγωνιστικού – αντιμονοπωλιακού κινήματος, να συμβάλουμε στην ανασυγκρότηση του. Το δυνάμωμα της ΠΑΣΕΒΕ είναι ο μοναδικός δρόμος προοπτικής και ελπίδας για τους αυτοαπασχολούμενους.

    ΔΕΥΤΕΡΑ 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ 2013

    ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

    ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στις 10 π.μ. στην Ομόνοια

    Συνημμένο Αρχείο:

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΣΕΒΕ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ 16-9-2013

    (Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013)

    ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ : ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΟΑΕΕ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Π.Α.Σ.ΕΒΕ



    ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ


    ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ

    Το ΝΕΟ ΜΕΓΑΛΟ ΧΤΥΠΗΜΑ έρχεται από τον ΟΑΕΕ και την ΕΦΟΡΙΑ. Σε χιλιάδες συνάδελφους, ταξιτζήδες, αλλά και στη πλειοψηφία των φτωχών αυτοαπασχολούμενων που χρωστάνε στο ταμείο, τους στέλνει ο ΟΑΕΕ ειδοποιητήρια, τρομοκρατώντας τους, απειλώντας τους με κατασχέσεις και πλειστηριασμούς, για τα χρέη τους και απαιτούν εντός 10 ημερών την άμεση εξόφληση ή διακανονισμό.

    Η κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ με την εφαρμογή αυτή της πολιτικής στόχο έχει την ενίσχυση των κερδών του κεφαλαίου, και παράλληλα την εκδίωξη μας από το ΤΑΞΙ. Το μέλλον που μας προδιαγράφουν είναι χωρίς ταξί, χωρίς δουλειά, χωρίς τροφή, για εμάς και τις οικογένειές μας.

    Αυτοί που βούτηξαν σε χρέη τα ασφαλιστικά ταμεία, που τα αποθεματικά τους τα παίξανε στο χρηματιστήριο, που όσα μείνανε τα κουρέψανε προς όφελος των τραπεζών έρχονται τώρα, στην κρίση, που δεν μπορούμε να πληρώσουμε τις εισφορές μας, να μας πάρουνε και τα σπίτια που μένουμε εμείς και η οικογένειά μας, οι άρρωστοι γονείς μας.

    Δεν πάει άλλο
    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ
    ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

    Ότι για χρόνια κληρονομήσαμε δουλεύοντας δυο και τρεις γενεές, για αυτό το σπίτι που μένουμε, δεν θα μας το πάρουν αυτοί για να το χαρίσουν στα μονοπώλια.

    Αυτή η πολιτική δεν είναι τυχαία, έρχεται σαν συμπλήρωμα της πολιτικής που συγχωνεύει χιλιάδες σχολεία αφήνοντας αμόρφωτα τα παιδιά μας, δημιουργεί χιλιάδες απολύσεις για να μεγαλώσει η κερδοφορία του κεφαλαίου.

    Συγχωνεύει νοσοκομεία κάνοντας απαγορευτική την περίθαλψη της οικογένειάς μας. Αυτό είναι το μέλλον που μας φτιάχνουν.

    Τώρα να το ανατρέψουμε οργανωμένα με την λαϊκή συμμαχία. Κανείς μας δεν πρέπει να λυγίσει.

    Ενότητα με τον κάθε φτωχό αυτοαπασχολούμενο, συμπόρευση με το ταξικό εργατικό κίνημα.

    Οι κατασχέσεις και οι πλειστηριασμοί γίνονται όχι για να ενισχυθεί το ταμείο αλλά οι τράπεζες.

    Η ξεπουλημένη πλειοψηφία του ΣΑΤΑ (ΔΑΚΜΜΕ - ΠΑΣΚΕ - ΕΝΙΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗ) όχι μόνο δεν κάνουν τίποτα για να υπερασπιστούνε τους χιλιάδες συναδέλφους από τις κατασχέσεις και τους πλειστηριασμούς αλλά συναινούν στην εφαρμογή αυτής της πολιτικής.

    Ζητήσαμε έκτακτη σύγκληση του Δ.Σ. του ΣΑΤΑ
    Μας απάντησαν δεν αλλάζει τίποτα. Είναι αβανταδόροι της κυβέρνησης.

    ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΟΑΕΕ
    (Ακαδημίας 22)
    την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 02/08 στις 9:00




    ΑΘΗΝΑ 30 ΙΟΥΛΙΟΥ 2013

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Η Π.Α.Σ.ΕΒΕ καταγγέλλει την προσπάθεια τρομοκράτησης που επέλεξε ο ΟΑΕΕ, στέλνοντας “εκβιαστικά” ραβασάκια σε εκατοντάδες αυτοαπασχολούμενους για να αποπληρώσουν τις ασφαλιστικές τους εισφορές, διαφορετικά θα κινεί διαδικασία κατάσχεσης περιουσιακών στοιχείων αδιαφορώντας όχι μόνο για το μέλλον των μαγαζιών τους, αλλά και των οικογενειών τους.

    Προκλητική και θρασύτατη χαρακτηρίζουμε αυτή την ενέργεια.

    Την ώρα που η οικονομική κρίση τσακίζει τους τζίρους.

    Την ώρα που χιλιάδες συνάδελφοί μας, δεν μπορούν να πληρώσουν τις εισφορές τους.

    Την ώρα που δεν έχουν ιατροφαρμακευτική κάλυψη οι ίδιοι και οι οικογένειές τους.

    Την ώρα που ο έλεγχος της αγοράς από τα Πολυκαταστήματα αυξάνεται (διογκώνεται).

    Την ώρα που τα λουκέτα στα μαγαζιά μπαίνουν το ένα μετά το άλλο.

    Την ώρα που η εφαρμοζόμενη πολιτική των κυβερνήσεων διαχρονικά και η καταλήστευση των αποθεματικών του, έχουν φέρει τον ΟΑΕΕ στα πρόθυρα διάλυσης.

    Την ίδια ώρα, η ανάλγητη, απάνθρωπη επίθεση και η αντιασφαλιστική πολιτική της κυβέρνησης που προωθεί και υλοποιεί η διορισμένη Διοικητής του ΟΑΕΕ έρχεται να δώσει το χαριστικό χτύπημα.

    Καλεί τους ασφαλισμένους να πάρουν μέρος σε μία ρύθμιση που οι ίδιοι χαρακτηρίζουν σαν τη χειρότερη που υπήρξε ποτέ.

    Η μόνη ασπίδα απέναντι σ' αυτή την επίθεση που μπορεί να έχει ο κάθε αυτοαπασχολούμενος είναι το Αγωνιστικό Συνδικαλιστικό Κίνημα, η συσπείρωση στο σωματείο του.

    Η απάντηση στα τρομοκρατικά σημειώματα, στις απειλές για κατασχέσεις και φυλακή μπορούν να αντιμετωπιστούν μόνο αν, ο κάθε συνάδελφος απευθυνθεί στο σωματείο του και όλοι μαζί να πάρουμε πρωτοβουλίες που θα εμποδίσουν την υλοποίηση των κυβερνητικών σχεδίων.

    Μόνο ενωμένοι μπορούμε να τους εμποδίσουμε

    Η Π.Α.Σ.ΕΒΕ καλεί όλο το Συνδικαλιστικό Κίνημα, όλα τα σωματεία να αντιδράσουν, να σταθούν δίπλα στους συναδέλφους που λαμβάνουν τα απειλητικά μηνύματα και να πάρουν Αγωνιστικές πρωτοβουλίες.

    Να δώσουμε το μήνυμα: ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ

    Στις απειλές και στην τρομοκρατία της κυβέρνησης
    απαντάμε με ΑΓΩΝΕΣ

    ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

    • Σταμάτημα κάθε δίωξης για οφειλές όσο διαρκεί η κρίση

    • Σφράγισμα των βιβλιαρίων Υγείας, χωρίς προϋποθέσεις.

    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2 AYΓΟΥΣΤΟΥ 2013
    9 ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΟΝ ΟΑΕΕ
    (ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ 22)



    Η ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Π.Α.Σ.ΕΒΕ

    Συνημμένα Αρχεία:

    ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΟΑΕΕ

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Π.Α.Σ.ΕΒΕ - ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗΣ ΑΠΟ ΟΑΕΕ ΙΟΥΛΗΣ '13

    (Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013)

    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ Ηρακλείου: ΟΧΙ στην αυτόματη αλλαγή ασφαλιστικής κλάσης



    «Να παγώσει άμεσα η αυτόματη μετάβαση σε ανώτερη ασφαλιστική κλάση», καλεί η ΠΑΣΕΒΕ, επισημαίνοντας σχετικά, στην ανακοίνωσή της: «Τις τελευταίες μέρες χιλιάδες συνάδελφοι ασφαλισμένοι στον ΟΑΕΕ έχουν λάβει ειδοποιήσεις πληρωμής ασφαλίστρων, όπου διαπιστώνουν ότι τους επιβάλλεται η αυτόματη μετάβαση σε ανώτερη ασφαλιστική κλάση επειδή έχουν συμπληρώσει την τριετία.

    Συνέπεια αυτού είναι ο ΟΑΕΕ να αξιώνει να πληρώσουμε αυξημένες εισφορές, σε μια περίοδο που ο τζίρος των μικρομάγαζων έχει καταβαραθρωθεί, χιλιάδες συνάδελφοι είναι πνιγμένοι στα χρέη, χιλιάδες έχουν χρεοκοπήσει και το 50% των ασφαλισμένων αδυνατούν να καλύψουν τις υποχρεώσεις τους, προς τον ΟΑΕΕ, μένοντας ουσιαστικά αυτοί και οι οικογένειές τους ανασφάλιστοι χωρίς καμία ιατροφαρμακευτική κάλυψη.

    Η κατάσταση αυτή είναι απαράδεκτη.

    Οχι μόνο το ταμείο δεν θα εισπράξει περισσότερα χρήματα, αλλά αντιθέτως και αυτοί οι συνάδελφοι που μόλις και με τα βίας κατάφερναν μέχρι σήμερα να είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους, με αυτές τις αυξήσεις σύντομα θα βρεθούν σε αδυναμία να τις καλύψουν.

    Τα ελλείμματα του ΟΑΕΕ πρέπει να καλυφτούν με αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης με αγνόηση των Μνημονίων που καταργούν τον κοινωνικό χαρακτήρα της Ασφάλισης και ΟΧΙ με το ξεζούμισμα των αυτοαπασχολούμενων.

    Υπεύθυνες για την άθλια κατάσταση του ΟΑΕΕ είναι οι κυβερνήσεις (σημερινή και προηγούμενες) που λεηλάτησαν και κούρεψαν τα αποθεματικά που μαζεύτηκαν από τη δουλειά και τον ιδρώτα εκατοντάδων χιλιάδων αυτοαπασχολούμενων. Αυτοί πρέπει να πληρώσουν.

    Καλούμε την κυβέρνηση και το ΔΣ του ΟΑΕΕ άμεσα, όχι μόνο να παγώσουν τη νέα αύξηση των εισφορών, αλλά να μειώσουν τις εισφορές όσο διαρκεί η οικονομική κρίση, χωρίς μείωση των συντάξεων. Απαιτούμε πλήρη ιατροφαρμακευτική κάλυψη όλων των συναδέλφων και των οικογενειών τους χωρίς προϋποθέσεις».

    Πηγή: ΕpitropiΤaxi
    (Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013)

    ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ ΠΑΣΕΒΕ: «Στις 20 Φλεβάρη τραβάμε χειρόφρενο» - Προσυγκέντρωση στις 9.30 π.μ. στο ΣΑΤΑ



    ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ ΠΑΣΕΒΕ
    «Στις 20 Φλεβάρη τραβάμε χειρόφρενο»
    Προσυγκέντρωση στις 9.30 π.μ. στο ΣΑΤΑ

    «Στις 20 Φλεβάρη "τραβάμε χειρόφρενο". Απεργούμε με τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα που είδαν το μισθό τους να μειώνεται δραματικά, συμμετέχουμε στην προσυγκέντρωση στις 9.30 το πρωί στο ΣΑΤΑ και στην απεργιακή συγκέντρωση στις 10.30 π.μ. στην Ομόνοια». Το παραπάνω αγωνιστικό κάλεσμα συμμετοχής στην απεργία της 20ής Φλεβάρη απευθύνουν οι Επιτροπές Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ σε όλους τους αυτοαπασχολούμενους ταξιτζήδες επισημαίνοντας ότι μόνο με τη δική τους θέληση και αποφασιστικότητα μπορεί να σταματήσει ο σημερινός κατήφορος «να μπει φραγμός στους σχεδιασμούς και τις επιδιώξεις των μονοπωλίων. Να 'ρθουν τα πάνω κάτω».

    Πιο συγκεκριμένα στο κάλεσμα των Επιτροπών Αγώνα τονίζεται: «Μονοπώλια - κυβέρνηση - Ευρωπαϊκή Ενωση - ΔΝΤ σχεδιάζουν και υλοποιούν το νέο κύκλο ανάκαμψης της κερδοφορίας του κεφαλαίου πάνω στα αποκαΐδια της δικής μας ζωής. Με μισθούς πείνας και συντάξεις ελεημοσύνης. Με ευέλικτα ωράρια και απλήρωτες ώρες εργασίας. Με συγκέντρωση της αγοράς σε λίγα χέρια, μέσω τη ''νόμιμης'' αρπαγής της μικρής περιουσίας. Με Υγεία - Παιδεία - Πρόνοια, πανάκριβο εμπόρευμα, απλησίαστο για το λαό. Με το δόγμα ''νόμος και τάξη''. Για την κατάργηση του δικαιώματος στην απεργία και στη διεκδίκηση. Με αστυνομική βία, δικαστικές και πειθαρχικές διώξεις, κατασχέσεις περιουσιών. Με ξεπουλημένα συνδικάτα που θα ''διδάσκουν'' στους εργαζόμενους την ευκαμψία, τη συναίνεση και την υποταγή στις επιταγές και τα θελήματα της εργοδοσίας και του κράτους».

    Ειδικά για το νέο φορολογικό νόμο της συγκυβέρνησης επισημαίνεται ότι πρόκειται «για το εργαλείο της, στην εφαρμογή αυτής της απάνθρωπης πολιτικής, για να μας πετάξει στα γρήγορα από τη δουλειά μας. Γι' αυτό ενώ ήδη πληρώνεις 23% ΦΠΑ στα είδη λαϊκής κατανάλωσης και δυσβάστακτους άλλους έμμεσους φόρους, καταργείται τελείως το αφορολόγητο και φορολογεί τον αυτοαπασχολούμενο αυτοκινητιστή με 26% από το πρώτο ευρώ. Αυξάνει το φόρο επιτηδεύματος από τα 500 στα 650 ευρώ, την ίδια στιγμή που μειώνει τους φόρους σε μονοπώλια και ΑΕ κατά 10-15%».

    Καταλήγοντας, οι Επιτροπές Αγώνα καλούν σε «αντεπίθεση για την υπεράσπιση της δουλειάς μας» και υπογραμμίζουν ότι «απέναντι στην ενιαία επεξεργασμένη στάση και στρατηγική κεφαλαίου, κυβέρνησης, ΕΕ και ΔΝΤ χρειάζεται η δική σου αγωνιστική ενότητα κι αλληλεγγύη με όλους όσους υποφέρουν. Τους μικρούς επαγγελματίες, την εργατική τάξη, τους αγρότες, τη νεολαία, τις γυναίκες».

    Πηγή: rizospastis
    (Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013)

    Κάλεσμα συμμετοχής στην απεργία στις 20/2 από τις Επιτροπές Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ



    Κάλεσμα συμμετοχής στην πανεργατική απεργία στις 20 Φλεβάρη και στην απεργιακή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στις 10.30 π.μ. στην Ομόνοια απευθύνουν οι Επιτροπές Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ, ενώ διοργανώνουν προσυγκέντρωση την ίδια μέρα στις 9.30 το πρωί στο ΣΑΤΑ.

    Όπως τονίζουν σε ανακοίνωσή τους: «Μονοπώλια - κυβέρνηση - Ευρωπαϊκή Ένωση - ΔΝΤ σχεδιάζουν και υλοποιούν το νέο κύκλο ανάκαμψης της κερδοφορίας του κεφαλαίου πάνω στα αποκαΐδια της δικής μας ζωής.

    (...) Μην περιμένεις τίποτα από τους ξεπουλημένους του ΣΑΤΑ και της ΠΟΕΙΑΤΑ. Αντάλλαξαν τους αγώνες του κλάδου με κάρτες εισόδου στα υπουργεία, στου Μαξίμου και στα σαλόνια του ΣΕΤΕ. Απέναντι στην ενιαία επεξεργασμένη στάση και στρατηγική κεφαλαίου, κυβέρνησης, ΕΕ και ΔΝΤ χρειάζεται η δική σου αγωνιστική ενότητα και αλληλεγγύη με όλους όσοι υποφέρουν. Τους μικρούς επαγγελματίες, την εργατική τάξη, τους αγρότες, τη νεολαία, τις γυναίκες.

    Η δική σου θέληση και αποφασιστικότητα μπορεί να σταματήσει τον κατήφορο. Να βάλει STOP στους σχεδιασμούς και τις επιδιώξεις των μονοπωλίων. Να φέρει τα πάνω κάτω.

    Οι Επιτροπές Αγώνα στα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ στέκονται στην πρώτη γραμμή στους αγώνες που δίνει ο κλάδος.

    Κόντρα στο δυσμενή συσχετισμό στο ΣΑΤΑ και την ΠΟΕΙΑΤΑ παλεύουμε οργανωμένα ενάντια στην "απελευθέρωση", ενάντια στο κυνήγι της Τροχαίας για πιάτσες παντού, ενάντια στον αυταρχισμό και στις διώξεις της κυβέρνησης.

    ΜΠΕΣ ΚΙ ΕΣΥ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΥΠΟΘΕΣΗ.

    ΠΑΛΕΨΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΙΑΤΣΑ, ΣΕ ΚΑΘΕ Ρ/Τ.

    ΑΓΩΝΙΣΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΜΟΝΟΠΩΛΙΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΠΑΞΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΝΑ ΣΕ ΠΕΤΑΞΕΙ ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΙΑ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΕΞΑΘΛΙΩΣΕΙ».

    Πηγή: 902
    (Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013)

    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ Ηρακλείου - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΩΝ 123 ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ


    Πανελλαδική Αντιμονοπωλιακή Συσπείρωση ΕπαγγελματιώνΒιοτεχνών - Εμπόρων


    Ηράκλειο 4 Φεβρουαρίου 2012
           
    ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

    Η Επιτροπή Αγώνα ΤΑΞΙ της ΠΑΣΕΒΕ Ηρακλείου καταδικάζει τη τρομοκρατία και τον αυταρχισμό της κυβέρνησης, που οδηγεί στα δικαστήρια Πειραιά, στις 5 του Φλεβάρη, τους 123 συναδέλφους μας αυτοαπασχολούμενους οδηγούς ταξί, για να δικαστούν λόγω της συμμετοχής τους στον αγώνα υπεράσπισης της δουλειάς μας, το καλοκαίρι του 2011, όπως προσπάθησαν να κάνουν και με τους συναδέλφους από τη πόλη μας

    Πρόκειται για άλλη μια απαράδεκτη και προκλητική ενέργεια ποινικοποίησης της λαϊκής δράσης που φανερώνει ότι όσο πιο βάρβαρη γίνεται η αντιλαϊκή πολιτική τόσο πιο ωμή γίνεται η καταστολή.

    Η προσπάθεια τρομοκράτησης αυτών που δεν σκύβουν το κεφάλι, που δεν υποτάσσονται στις εντολές της κυβέρνησης, των μονοπωλίων και των πολυεθνικών ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.

    Με τα ΜΑΤ, επιθέσεις και επιτάξεις στους εργαζόμενους, με απειλές και δικαστικές διώξεις δεν μπορούν να σταματήσουν το δίκαιο αγώνα του λαού, δεν μπορούν, ότι μέσα κι αν χρησιμοποιήσουν, να σταματήσουν την αλληλεγγύη που αναπτύσσεται στα θύματα της πολιτικής της συγκυβέρνησης,της τρόικας (ΔΝΤ, ΕΕ,ΕΚΤ) και των μονοπωλίων, που μας καταδικάζουν στη φτώχεια και στην εξαθλίωση.

    Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!
    Επιτροπή Αγώνα ΤΑΞΙ Ηρακλείου της Π.Α.Σ.Ε.Β.Ε.
     
    Πηγή: epitropitaxi
    (Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013)

    ΠΑΣΕΒΕ: Συγκέντρωση στα δικαστήρια αύριο στις 9 π.μ. από την Επιτροπή Αγώνα Ταξί



    ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ 123 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΕΣ

    Ανακοινώσεις καταγγελίας από ΠΑΣΕΒΕ, ΟΒΣΑ, ΠΑΜΕ, ΚΚΕ

    Συγκέντρωση στις 9 το πρωί της Τρίτης στα δικαστήρια του Πειραιά διοργανώνει η Επιτροπή Αγώνα ταξί της ΠΑΣΕΒΕ σε ένδειξη συμπαράστασης στους 123 αυτοκινητιστές ιδιοκτήτες ταξί που σέρνονται στα δικαστήρια επειδή συμμετείχαν στις κινητοποιήσεις του κλάδου.

    Όπως τονίζει η Επιτροπή: «Η αντιλαϊκή συγκυβέρνηση, ως γνήσιος υπηρέτης των μονοπωλίων, εντείνει τον αυταρχισμό και την καταστολή ενάντια σε κάθε κοινωνική ομάδα που αντιστέκεται στην υλοποίηση της πολιτικής που έχει χαράξει μαζί με την ΕΕ και την τρόικα. (...)Η επιχείρηση καταστολής και ποινικοποίησης δεν είναι καινούρια. Ο κλάδος μας αντιμετώπισε την άγρια καταστολή και τη μαζική τρομοκρατία στους μεγάλους απεργιακούς αγώνες το καλοκαίρι του 2011 ενάντια στη λεγόμενη απελευθέρωση του κλάδου. Η τότε κυβέρνηση έστησε μαζί με την Αστυνομία βιομηχανία μηνύσεων, σχηματίζοντας δικογραφίες σε βάρος 7.500 περίπου ιδιοκτητών ταξί. Την ερχόμενη Τρίτη στα δικαστήρια του Πειραιά δικάζονται οι 123 πρώτοι.

    Εμείς στα σχέδια της κυβέρνησης απαντάμε: Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.

    Καλούμε όλους τους συναδέλφους και αυτούς που είναι κατηγορούμενοι και τους υπόλοιπους, που πρέπει να σταθούν αλληλέγγυοι, να αντισταθούν. Να οργανώσουμε την απάντησή μας, όλοι μαζί σαν μια γροθιά.

    Οι Επιτροπές Αγώνα στα ΤΑΞΙ βάλαμε το ζήτημα στο ΔΣ του ΣΑΤΑ. Απαιτήσαμε από την πλειοψηφία να προχωρήσει σε απεργία και γι’ αυτό το θέμα. Οι ξεπουλημένοι του ΣΑΤΑ αρνήθηκαν κάθε προσπάθεια για αγώνα. Καλλιεργούν τη λογική του συμβιβασμού, την ηττοπάθεια. Γυρίστε τους την πλάτη. Καταδικάστε τους.

    Επίσης, οι Επιτροπές Αγώνα της ΠΑΣΕΒΕ στα ΤΑΞΙ, μαζί με τους δικηγόρους της "Δημοκρατικής Συσπείρωσης", πραγματοποίησαν παράσταση διαμαρτυρίας στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθήνας, όπου συναντήθηκαν με την αναπληρώτρια προϊσταμένη και ζήτησαν να τεθούν οι σχετικές υποθέσεις στο αρχείο».

    Η Γραμματεία Αττικής της ΠΑΣΕΒΕ, αλλά και η Ομοσπονδία Βιοτεχνικών Σωματείων Αθήνας καταγγέλλουν την καταστολή ενάντια σε οποιονδήποτε εργαζόμενο διεκδικεί τα δικαιώματά του από την αντιλαϊκή τρικομματική κυβέρνηση (ΝΔ - ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ).

    «Επιτίθενται απρόκλητα στους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους και συνδικαλιστές σωματείων και ομοσπονδιών που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ, στήνοντας ταυτόχρονα προβοκάτσια "καταστροφών". Στέλνουν τα ΜΑΤ στους αγρότες. Επιτίθενται σε εργαζόμενους στο Αιγίνιο. Προχωράνε σε επίταξη των εργαζομένων στο ΜΕΤΡΟ και απειλούν με διώξεις τους εργαζομένους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Καταγγέλλουμε τον αντιλαϊκό - αντιδημοκρατικό κατήφορο της κυβέρνησης. Συμπαραστεκόμαστε στους συναδέλφους που διώκονται. Απαιτούμε να σταματήσει κάθε δίωξη», επισημαίνουν.

    Ανακοίνωση καταγγελίας από το ΠΑΜΕ

    «Το ΠΑΜΕ εκφράζει την αλληλεγγύη του στους 123 αυτοαπασχολούμενους αυτοκινητιστές που η κυβέρνηση σέρνει στα δικαστήρια την Τρίτη 5 Φλεβάρη 2012. Όπως και με τους εργαζόμενους, έτσι και με τους αυτοαπασχολούμενους στα ταξί, επιχειρεί να ποινικοποιήσει τον αγώνα τους. Έχει σχηματίσει 7.500 δικογραφίες σε βάρος των αυτοκινητιστών που το καλοκαίρι του 2011 αγωνίστηκαν ενάντια στην απελευθέρωση του κλάδου τους, κόντρα στα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα. Απαιτούμε να σταματήσει τώρα η ποινική δίωξη. Η τρομοκρατία δεν θα περάσει».

    Ανακοίνωση από το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ

    «ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΩΡΑ Η ΔΙΩΞΗ ΤΩΝ 123 ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΠΟΥ ΣΥΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΚΗ ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ

    Μετά τις αλλεπάλληλες δικαστικές αποφάσεις που κηρύσσουν τη μία μετά την άλλη τις απεργίες παράνομες, μετά την επιστράτευση των εργαζομένων στο Μετρό, τα ΜΑΤ απέναντι στους αγρότες, την κυβερνητική προβοκάτσια, επίθεση και δίωξη κατά συνδικαλιστών του ΠΑΜΕ, αυτή τη φορά 123 ιδιοκτήτες ταξί σύρονται σε δίκη την Τρίτη 5/2, επειδή συμμετείχαν στις περσινές κινητοποιήσεις του κλάδου. Πρόκειται για άλλη μια απαράδεκτη και προκλητική ενέργεια ποινικοποίησης της λαϊκής δράσης που φανερώνει ότι όσο πιο βάρβαρη γίνεται η αντιλαϊκή πολιτική τόσο πιο ωμή γίνεται η καταστολή. Η κυβέρνηση έχει την ευθύνη και γι’ αυτή την εξέλιξη.

    Απαιτούμε να σταματήσει τώρα η μαζική δίωξη! Η επιχείρηση της κυβέρνησης και των συμμάχων της να αλυσοδέσει το λαό με τον αυταρχισμό και την καταστολή, προκειμένου να προχωρήσει απρόσκοπτα η πολιτική που τον θυσιάζει για τα κέρδη των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων, πρέπει να αποτύχει. Αποδεικνύεται ακόμα μια φορά ότι το δόγμα "Νόμος και Τάξη" αποτελεί επιχείρηση φίμωσης του αγωνιζόμενου λαού. Δε θα περάσει».

    Πηγή: 902
    (Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013)



    VIDEO 01

    VIDEO 02

    VIDEO 03

    VIDEO 04

     

    © Copyright ® 2009 - 2025 Taxi of Greece - All Rights Reserved | Designed By Free Voice Of Greek Taxi Drivers | Contact: taxitzidesoloisemiaselida@gmail.com