Συνάντηση του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Ξάνθης με τον Παναγιώτη Μαυρίκη των Επιτροπών Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ



    Με αφορμή τα δυσβάσταχτα δημοσιονομικά μέτρα, την ανελέητη φοροληστεία και την μαζική αποστολή χιλιάδων ειδοποιητηρίων του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ) με τις οποίες καλούνται εκβιαστικά χιλιάδες ελεύθεροι επαγγελματίες να προχωρήσουν είτε σε ρύθμιση είτε σε εξόφληση ασφαλιστικών οφειλών πάνω από 5.000€ προς τον Οργανισμό Ασφάλισης Ελεύθερων Επαγγελματιών (ΟΑΕΕ) γιατί αλλιώς κινδυνεύουν με κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων τους, η ΠΑΣΕΒΕ ξεκίνησε μια πρωτοβουλία ενημέρωσης και συσπείρωσης των ελεύθερων επαγγελματιών και αυτοπασχολούμενων.

    Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, ο Παναγιώτης Μαυρίκης των Επιτροπών Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ, μέλος του ΔΣ του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ) βρέθηκε χθες στη Θεσσαλονίκη και σήμερα στη Καβάλα και την Ξάνθη όπου πραγματοποίησε συναντήσεις με εκπροσώπους των αντίστοιχων σωματείων των ιδιοκτητών ταξί.

    Στην Ξάνθη, βρέθηκε περίπου στις δώδεκα (12) το πρωί συνοδευόμενος από τον Κώστα Μπότσογλου (Επιτροπή Αγώνα Ταξί Θεσσαλονίκης) και τον Μανώλη Τσιλογεώργη, πρόεδρο του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Καβάλας. Συναντήθηκαν με τους εκπροσώπους του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Ξάνθης, συζητήθηκαν διάφορα καίρια θέματα που απασχολούν τον κλάδο και την ελληνική κοινωνία γενικότερα και αναλύθηκαν οι θέσεις και οι προτάσεις των Επιτροπών Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ.

    - Κατάργηση του ΚΕΑΟ για χρέη στον ΟΑΕΕ.

    - Αποποινικοποίηση των χρεών προς τον ΟΑΕΕ, κατάργηση των αντίστοιχων νόμων.

    - Καμία κατάσχεση πρώτης κατοικίας. Αναστολή των κατασχέσεων επαγγελματικής στέγης, εξοπλισμού, μεταφορικών μέσων, τραπεζικών λογαριασμών.

    - Πάγωμα των χρεών προς τον ΟΑΕΕ, το δημόσιο και τις τράπεζες. Κεφαλαιοποίηση των χρεών, χωρίς προσαυξήσεις και πρόσθετα τέλη.

    - Μείωση των ασφαλιστικών εισφορών κατά 30%, χωρίς απώλεια ασφαλιστικών δικαιωμάτων.

    - Μακρόχρονη ρύθμιση με δόσεις που να μην ξεπερνούν συνολικά το 10% του διαθέσιμου εισοδήματος.

    - Ανανέωση όλων των βιβλιαρίων ασθενείας ανεξαρτήτως χρεών.

    - Κατάργηση του ν.4110/2013 (κατάργηση αφορολόγητου, 26% φορολογία από το πρώτο ευρώ), του τέλους επιτηδεύματος για εισοδήματα μέχρι 20.000€.

    - Κατάργηση των νόμων για την αποκαλούμενη "απελευθέρωση" επαγγελμάτων, που διευκολύνει την επέκταση των μονοπωλίων και σπρώχνει στην ανεργία τους αυτοαπασχολούμενους ταξιτζήδες.

    Η αντιπροσωπεία των Επιτροπών Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ με τον Παναγιώτη Μαυρίκη, αύριο θα επισκεφθεί την πόλη της Αλεξανδρούπολης.

    Με αφορμή τα ειδοποιητήρια του ΚΕΑΟ που παραλαμβάνουν κατά χιλιάδες αυτές τις ημέρες αυτοαπασχολούμενοι και μικροί ΕΒΕ, την 1η Οκτωβρίου, θα πραγματοποιηθεί παράσταση διαμαρτυρίας έξω από τα Κέντρα Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ) της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης, σε Καβάλα και Κομοτηνή. Παρόμοιες διαμαρτυρίες έξω από Κέντρα Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών και εφορίες θα πραγματοποιηθούν σε όλη τη χώρα.

    (Σάββατο, 27 Σεπτεμβρίου 2014)

    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΚΕΑΟ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ



    Ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα των σωματείων της ΠΑΣΕΒΕ, συμμετέχουμε στην παράσταση διαμαρτυρίας στο Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ) Θεσσαλονίκης, οδός Βαλαωρίτου 38, που πραγματοποιούν την Τετάρτη 9 Ιούλη, στις 9 το πρωί.

    Με κατεύθυνση της ΕΕ δημιουργήθηκε το Κέντρο Είσπραξης Ανεξόφλητων Οφειλών (ΚΕΑΟ), ένας επιπλέον μηχανισμός εκβιασμού και κατασχέσεων που αποβλέπει στον πιο γρήγορο αφανισμό των μικρών και αυτοαπασχολούμενων ΕΒΕ και στο γιγάντωμα των πολυεθνικών και των μονοπωλιακών ομίλων.

    Το αποθεματικό του ταμείου μας έπρεπε να είναι 48,8 δις € και τώρα μετά από το κλέψιμο, το τζογάρισμα και το κούρεμα, έχει έλλειμμα 466,868 εκατ. ευρώ. Το βασικό πρόβλημα του ΟΑΕΕ είναι η υποχρηματοδότηση του από το κράτος.

    Ενός κράτους, που μας λέει: "Αφού δεν μπορείς να πληρώσεις κλείσε το μαγαζί σου και σου παίρνουμε και το σπίτι". Ενός κράτους, με σταθερή πλέον επιδίωξη, αφού πρώτα σε καταχρεώσουν σε Εφορία, ΟΑΕΕ, τράπεζες, ως μόνο στόχο έχουν να σε κάνουν να φύγεις μόνο σου από το επάγγελμα, μη αντέχοντας άλλο τα δυσβάσταχτα χρέη, και παραδίδοντας το μεταφορικό έργο του ταξί στις τουριστικές επιχειρήσεις.

    Συνάδελφε, ήρθε η ώρα να οργανώσεις την αντίστασή σου απέναντι στη κυβέρνηση και την Ευρωπαϊκή Ένωση που σε θέλουν εξαθλιωμένο, υπερχρεωμένο ώστε να παραδώσεις μόνο σου το ταξί στα μονοπώλια και στις τουριστικές επιχειρήσεις.

    ΣΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ

    Ετοιμότητα, αλληλεγγύη, οργανωμένος αγώνας για να αποτρέψουμε τα σχέδια τους. Συμμετέχουμε, αγωνιζόμαστε για τη ζωή μας και το μέλλον των παιδιών μας.

    Απαιτούμε:

    • Αποποινικοποίηση των οφειλών.

    • Να σταματήσουν τώρα οι κατασχέσεις κάθε είδους - πρώτης κατοικίας, επαγγελματικής στέγης, εξοπλισμού, μεταφορικών μέσων κλπ.-, όσο διαρκεί η οικονομική κρίση.

    • Πάγωμα των χρεών στους ασφαλιστικούς οργανισμούς. Αφαίρεση των τόκων, των προσαυξήσεων και των προστίμων.

    • Μείωση των εισφορών προς το ταμείο όσο διαρκεί η κρίση, χωρίς μείωση των συντάξεων.

    • Αποδέσμευση των δόσεων από τυχόν ρυθμίσεις από τις τρέχουσες εισφορές.

    • Επίδομα ανεργίας σε όλους που κλείνουν τις επιχείρησης τους από αδυναμία συνέχισης.

    • Καμιά μείωση των συντάξεων.

    • Απαλλαγή των αυτοαπασχολούμενων από μέρος ή και το σύνολο των χρεών όταν πιστοποιηθεί η μερική ή και πλήρης αδυναμία αποπληρωμής τους, αντίστοιχα.

    • Δωρεάν παροχές υγείας για όλους τους ασφαλισμένους, ανεξάρτητα από οφειλές.

    • ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ επιστροφή των δισεκατομμυρίων ευρώ που κλαπήκαν από το ταμείο.

    • Κρατική χρηματοδότηση του ΟΑΕΕ στα 2/3 των εξόδων από τον κρατικό προϋπολογισμό».

    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

    Συνημμένο Αρχείο:
    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 07-07-2014

    (Τρίτη, 8 Ιουλίου 2013)

    Η Επιτροπή Αγώνα Ταξί Θεσσαλονίκης σας εύχεται Καλό Πάσχα



    Η Επιτροπή Αγώνα Ταξί Θεσσαλονίκης εύχεται σε όλους ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ. Για όσους μετακινηθούν να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί ώστε το φετινό Πάσχα να είναι αναίμακτο. Καλά να περάσετε όλοι, είτε μείνετε στις πόλεις είτε μετακινηθείτε στην ύπαιθρο.

    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

    (Πέμπτη, 17 Απριλίου 2014)

    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: «Κουβέντες σταράτες για να τελειώνουμε με τις κασσάνδρες»



    Αφορμή τα κοκορέματα και οι ψευτοπαλικαρισμοί, με δήθεν επαναστατικά διαγγέλματα του προεδρείου της ΠΟΕΙΑΤΑ.

    Σήμερα 3 χρόνια μετά τον Ραγκούση βλέποντας την εξέλιξη και την πορεία των πραγμάτων μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή πλέον συμπεράσματα.

    • Η νίκη του αγώνα του ΄11 ήταν μια πύρρειος νίκη, που κατέληξε με την τακτική της μεθοδευμένης υποχώρησης, (για να μην υπάρξουν αντιδράσεις) στο ξεπούλημα του ηρωικού αγώνα των συναδέλφων. Ο αγώνας εκείνος ήταν των συναδέλφων και δεν τον χαρίζουμε σε κανένα κύριε Λυμπερόπουλε.

    • Παρουσιάζεται εδώ και 3 χρόνια ως μεγάλη επιτυχία ότι κρατήσαμε τα πληθυσμιακά κριτήρια. Μα μόνο για αυτά κάναμε αγώνα;;

    Συμπέρασμα Α) τα πληθυσμιακά ήταν το τυράκι που μας ρίξατε. Τα πληθυσμιακά αφορούν μόνο τα ΕΔΧ, όμως με τα ΙΧ τα ΒΑΝ, τα ΕΙΔΜΕΤ, τι γίνετε;; Θάλασσα. Άσε που στις πιο πολλές περιοχές βγαίνουν μέχρι και εκατοντάδες άδειες ΕΔΧ. π.χ. Θεσσαλονίκη.

    Συμπέρασμα Β) Το τουριστικό κεφάλαιο (ο φίλος σας ο ΣΕΤΕ) και οι εταιρείες ενοικίασης ΙΧ πέτυχαν αυτό που επεδίωκαν από την αρχή με τον Ραγκούση, με ένα χρόνο καθυστέρηση (4093 ν. Χατζηδάκη - τρ. Κεφαλογιάννη - 4199 ν. Χρυσοχοΐδη...)

    Συμπέρασμα Γ) Είχαν δίκιο αυτοί που έλεγαν ότι «ΚΑΛΗ & ΚΑΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ» σε αντίθεση με όλους εσάς που θέλατε «ΗΠΙΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΜΕ ΚΑΝΟΝΕΣ» δλδ αυτό που έχουμε μέχρι σήμερα, γιατί έπεται και συνέχεια...

    Συμπέρασμα Δ) Ότι καταφέραμε το ΄11 το χάσαμε τα επόμενα 2 χρόνια και συνεχώς συνεχίζουμε να χάνουμε μιας και δεν μας ξεχνούν όποτε είναι να ψηφίσουν είτε μνημόνιο, είτε πολυνομοσχέδιο.

    • Πετάτε το μπαλάκι των ευθυνών της ανυπαρξίας σας τα τελευταία 3 χρόνια στα σωματεία και ζητάτε να αποφασίσουν,... τι ακριβώς;

    Απεργία διαρκείας για να μας δώσει δόσεις ο ΟΑΕΕ; Είσαστε σοβαροί;

    Για το φορολογικό; Κουβέντα εδώ κι ένα χρόνο, ούτε και τώρα.

    Για την δουλειά μας που πάει κατά διαόλου με τους νόμους της "απελευθέρωσης" που φτιάξατε με τους υπουργούς σας και τις κυβερνήσεις σας; Μόκο.

    Μάλιστα είστε τόσο μεγάλοι γνώστες απεργιών, που λέτε πως μόνο αυτός ο τρόπος έχει αποτέλεσμα.

    Μήπως να ξεχάσουμε τότε που η πλειοψηφία του κλάδου άντεχε οικονομικά και ζητούσε συνέχιση της απεργίας το πάτημα Σγουρού;

    • Άν πραγματικά αυτά που λέτε τα πιστεύετε και δεν είναι πυροτεχνήματα, (που μάλλον είναι) αυτό που πρέπει να κάνετε για να μας πείσετε είναι να φέρετε συγκεκριμένη πρόταση με πλαίσιο αιτημάτων αγώνα για Φορολογικό, Ασφαλιστικό, Νόμους "Απελευθέρωσης".

    Έπειτα να ζητήσετε από τα σωματεία Γ.Σ. για να συζητήσουν, να συμπληρώσουν με αιτήματα που θα βάλουν και τα ίδια, (όχι τα αιτήματα που σας βολεύουν) αλλά και το κυριότερο, να ξεκινήσετε ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ κύριοι.

    ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ Ο ΑΓΩΝΑΣ.

    Όχι να κρύβεστε όπως κάνατε παλιότερα με τα μνημόνια τα πολυνομοσχέδια, τους εφαρμοστικούς, αλλά και πρόσφατα, εξαφανιστήκατε όταν μια σειρά κλάδων απεργούσε για φορολογικό - απελευθέρωση.

    Κάντε πρώτα αυτά και μετά συζητάμε για απεργία διαρκείας, επαναστάτες του ξεκούδουνου.

    ΑΝΤΕΧΕΤΕ;;;

    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

    Συνημμένο Αρχείο:
    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: «Κουβέντες σταράτες για να τελειώνουμε με τις κασσάνδρες»

    http://epitropiagonataxi.blogspot.gr
    (Σάββατο, 12 Απριλίου 2014)



    VIDEO 01

    VIDEO 02

    VIDEO 03

    VIDEO 04

     

    © Copyright ® 2009 - 2025 Taxi of Greece - All Rights Reserved | Designed By Free Voice Of Greek Taxi Drivers | Contact: taxitzidesoloisemiaselida@gmail.com