
Η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ξάνθης έχει ενημερώσει με δελτίο τύπου ότι από 7- 8 – 2012 θα προχωρήσει στην εφαρμογή απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου σύμφωνα με την οποία, απαγορεύεται η κυκλοφορία και στάθμευση των οχημάτων στην οδό Φίλιππου Αμοιρίδη και σε τμήμα της οδού Ορφέως. Ήδη έχουν τοποθετηθεί οι απαραίτητες πινακίδες σήμανσης. Η απαγόρευση δεν θα ισχύει για οχήματα έκτακτης ανάγκης (Νοσοκομειακά, Αστυνομίας, Πυροσβεστικής και για τα οχήματα Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας, των απορριμματοφόρων, των Νεκροφόρων και των ΤΑΧΙ.
Δείτε το βίντεο από το Κανάλι 6
(Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012)








