
Τέσσερα άτομα, που είχαν επιβιβαστεί στο ταξί ως πελάτες, λήστεψαν στις 04.51 τα ξημερώματα οδηγό ταξί, στην οδό Βενιζέλου και Δημητρακοπούλου στον Κορυδαλλό. Οι δράστες, με τη χρήση βίας αφαίρεσαν από τον οδηγό ταξί άγνωστο χρηματικό ποσό, προσωπικά έγγραφα και το όχημα (ταξί), το οποίο μετά από λίγη ώρα εγκατέλειψαν στην περιοχή.
Η αστυνομία, με βάση τις περιγραφές του οδηγού, διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών.
Δείτε το βίντεο απο το μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ...
(Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012)








