H δουλειά είναι πολύ πεσμένη, λόγω της οικονομικής κρίσης που μαστίζει τη χώρα μας και δεν θυμίζει σε τίποτα το παρελθόν. Ο τζίρος του ταξί είναι χαμηλός. Το επάγγελμα δεν θεωρείται προσοδοφόρο και πλέον δεν μπορεί να σου εξασφαλίσει ένα αξιοπρεπές εισόδημα. Συνήθως, δεν μπορείς να κάνεις τζίρο ούτε 30-40 ευρώ την ημέρα...
Πολλοί οδηγοί ταξί παρατάνε το επάγγελμα, καθώς έφτασαν στο σημείο να μην μπορούν να καλύψουν ούτε τις ασφαλιστικές εισφορές.
Το ταξί, έχει εγκαταλειφθεί ως μέσο μεταφοράς, και αυτό φαίνεται από τις γεμάτες πιάτσες...
(Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012)



.jpg)





