
Μέσω του Facebook, από τον τοίχο της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. (Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί και Αγοραίων) και του Σ.Α.Τ.Α. (Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής) τα παρακάτω...
Με αφορμή τις δηλώσεις του πρώην υπουργού Μεταφορών Γιάννη Ραγκούση και τα σχόλια του για το νόμο 4070/2012 και τον κλάδο των ταξί γενικότερα ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Θύμιος Λυμπερόπουλος δήλωσε: "Δεν ασχολούμαστε με τον κ. Ραγκούση. Τι να σχολιάσω; Την απάντηση στον κ. Ραγκούση την έχει δώσει ο ελληνικός λαός."

Πηγή: Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. & Σ.Α.Τ.Α.
(Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012)








