
Συνολικά 56 φορείς βγήκαν στους δρόμους... μεταξύ αυτών, το Σωματείο Ταξί Καβάλας, οι οδηγοί φορτηγών, ενώ οι αγρότες κατέφθασαν στην πόλη με τα τρακτέρ τους.

Από κοινού προχώρησαν στην έκδοση ψηφίσματος, με το οποίο εξέφρασαν την έντονη δυσαρέσκεια τους στη διαρκή υποβάθμιση της περιοχής, τη φτώχεια και την ανεργία, ενώ παράλληλα πραγματοποίησαν πορεία μέσα στην πόλη της Καβάλας, επιδίδοντας το ψήφισμά τους στον Αντιπεριφερειάρχη.
Δείτε τα βίντεο με τις ομιλίες και την πορεία που πραγματοποιήθηκε στην πόλη της Καβάλας...
Πηγή: paggaionet
(Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013)








