Νέο Δ.Σ στο Σωματείο Ταξί (Aγοραίο) Κορινθίας, εξελέγη μετά τις πρόσφατες εκλογές. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, πρόεδρος εξελέγη ο Αγγελίδης Κων., Αντιπρόεδρος ο Γαλάνης Βασίλειος, Γραμματέας ο Σοφοκλής Σωτηρίου,Ταμίας ο Χατζηθεοδώρου Παναγιώτης και μέλος ο Βενετσάνος Ιωάννης.
Πηγή: ert
(Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013)









