
Καβάλα 6/2/2013 - Ωρα 14:00
Εθνική οδός Καβάλας - Δράμας (Μάρμαρα Σκαρή)
Κοινό μπλόκο αγροτών με ταξί της Καβάλας
Τα ταξί της Καβάλας με τους αγρότες των Νομών Καβάλας - Δράμας πραγματοποίησαν συμβολικό κλείσιμο της εθνικής οδού για μια ώρα. Οι αγρότες μοίρασαν φυλλάδια και ζαρζαβατικά στους περαστικούς. Τα ταξί της Καβάλας με μαύρες σημαίες και πανό έκλεισαν σε παράταξη το οδόστρωμα. Δεν δημιουργήθηκαν επεισόδια και όλα έληξαν ομαλά αφού δόθηκε πιστεύω το μήνυμα στην κεντρική εξουσία.
Ταξί Αν. Μακεδονίας - Θράκης
Δείτε φωτογραφίες:



(Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013)








