Ηράκλειο: Καταστηματάρχες εναντίον δήμου για την πιάτσα ταξί της Πλατείας Κορνάρου



    Ασφαλιστικά μέτρα κατά του Συλλόγου Ιδιοκτητών Ταξί Ηρακλείου, αλλά και της Δημοτικής Αρχής κατέθεσαν καταστηματάρχες της Πλατείας Κορνάρου, ζητώντας την απομάκρυνση της πιάτσας των ταξί από την περιοχή.

    Η εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων επρόκειτο να γίνει χθες, ωστόσο, αναβλήθηκε, μετά από αίτημα του Δήμου Ηρακλείου, που καθυστέρησε, σύμφωνα με τους νομικούς του να πάρει το χαρτί.

    Σύμφωνα με το μέλος της Διοίκησης του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί, Μανώλη Ψυλάκη, 6-7 καταστηματάρχες της περιοχής ζητούν την απομάκρυνση της πιάτσας που έχει οριοθετηθεί εκεί εδώ και περίπου 30 χρόνια, υποστηρίζοντας ότι εμποδίζεται η διέλευση των πεζών.

    Η υπόθεση θα εκδικαστεί τελικά τον ερχόμενο Μάρτιο, ενώ αν γίνουν δεκτά τα ασφαλιστικά μέτρα, οι έμποροι ζητούν να καταβάλλονται ημερησίως 5-6 χιλιάδες ευρώ ως αποζημίωση για κάθε ταξί που θα βρίσκεται στο σημείο.

    Ζητούν δε η πιάτσα να μεταφερθεί στην οδό Μαυρολένης (το δρομάκι που είναι πάνω από την Πλατεία Κορνάρου, μπροστά από το ΤΤ και την Εθνική Τράπεζα).

    Οι επαγγελματίες οδηγοί από την πλευρά τους αναρωτιούνται σε τι ενοχλούν τα καταστήματα; Μπορεί η πόλη να μείνει χωρίς πιάτσα ταξί σε αυτό το σημείο; Τα ερωτηματικά είναι πολλά και ο αναβρασμός μεγάλος...

    Δείτε σχετική ανάρτηση για το ίδιο θέμα εδώ

    Πηγή: cretalive
    (Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013)



    VIDEO 01

    VIDEO 02

    VIDEO 03

    VIDEO 04

     

    © Copyright ® 2009 - 2025 Taxi of Greece - All Rights Reserved | Designed By Free Voice Of Greek Taxi Drivers | Contact: taxitzidesoloisemiaselida@gmail.com