
Σε δραματική κατάσταση βρίσκονται οι ιδιοκτήτες ταξί, καθώς η μείωση του τζίρου αγγίζει το 70%. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Καλαμάτας Γιώργο Παπαδέα το μεροκάματο βγαίνει δύσκολα, ειδικά για όσους έχουν μισό ταξί. Για την αναδουλειά λέει ότι φταίει η δύσκολη οικονομική κατάσταση.
"Ενα ταξί για να επιβιώσει χρειάζεται 40 έως 50 ευρώ ημερησίως. Γύρω στα 14,5 ευρώ την ημέρα για το ΤΕΒΕ. Πολλοί συνάδελφοι δεν έχουν να πληρώσουν ούτε τις ασφαλιστικές τους εισφορές", αναφέρει. Το αποτέλεσμα της αναδουλειάς και της αβεβαιότητας είναι "μερικοί συνάδελφοι που βλέπουν ότι δεν θα ορθοποδήσουν, να φτάνουν σε σημείο να αλλάξουν επάγγελμα" και προσθέτει πως "κάποιοι ιδιοκτήτες ταξί πήραν δάνεια, που πλέον αποπληρώνουν δύσκολα. Στην Καλαμάτα έχουμε 155 άδειες ταξί, όταν θα έπρεπε να υπάρχουν μόλις 80 άδειες", επισημαίνει.
Πλήγμα θεωρεί "το άνοιγμα στον τομέα των μεταφορών στις εταιρείες ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων και στις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες". Και εξηγεί ότι το δικαίωμα που τους δίνεται για να βγάλουν άδειες θα έχει σαν αποτέλεσμα "να έχουμε ανταγωνιστές στο μεταφορικό έργο, γι' αυτό και υπάρχει ενδιαφέρον από συναδέλφους να μετατρέψουν τις άδειες τους". Άλλωστε όπως τονίζει καταλήγοντας ο Γιώργος Παπαδέας "η δουλειά έχει φύγει πλέον από το δρόμο και το μέλλον είναι να μπούμε και εμείς στην τουριστική αγορά, προσφέροντας υπηρεσίες που θα απευθύνονται σε τουριστικά γκρουπ ή οικογένειες".
Πηγή: eleftheriaonline
(Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013)








