
ΠΡΟΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΑΞΙ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
ΑΘΗΝΑ 7/2/2013
Στις 6/2/2013 δόθηκε απάντηση από τη Γ. Γραμματεία Εμπορίου σχετικά με το δικαίωμα του καταναλωτή να μην καταβάλλει το αντίτιμο αν δεν λάβει νόμιμο παραστατικό και η απάντηση είναι ,ότι και τα ταξί έχουν την υποχρέωση να αναρτήσουν στον τιμοκατάλογο αυτή την υποχρέωση.
Σας αναγράφουμε ακριβώς την διάταξη όπως αναφέρεται στο νόμο.
Για την εφαρμογή της παραγράφου 1, οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών αναγράφουν σε εμφανές σημείο του τηρούμενου τιμοκαταλόγου, με κεφαλαία γράμματα ιδίου μεγέθους με τις τιμολογούμενες υπηρεσίες την ένδειξη.
«Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΛΑΒΕΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ (ΑΠΟΔΕΙΞΗ – ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ)» και εφόσον ο τιμοκατάλογος τηρείται και στην Αγγλική Γλώσσα και την ένδειξη «CONSUMER IS NOT OBLIGED TO PAY IF THE NOTICE OF PAYMENT HAS NOT BEEN RECEIVED (RECEIPT – INVOICE)»
Επισημαίνουμε την ανάγκη εφαρμογής.
Οι προβλεπόμενες κυρώσεις είναι :
Α) Ποινικές Παρ. 15 άρθρο 30 Ν.Δ. 136/1946
Β) διοικητικό πρόστιμο 1.000,00 ευρώ.
Πηγή: poeiata
(Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013)








