
ΠΡΟΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
ΘΕΜΑ : Μεταφορά μαθητών από το Σωματείο Ταξί Φιλιππιάδας για την σχολική χρονιά 2012-2013
ΣΧΕΤΙΚΑ : Καθυστέρηση δεδουλευμένων
Κ.Αντιπεριφερειάρχη
Κ.Προϊστάμενο Οικονομικού Π.Ε Πρέβεζας
Κ.Δ/ντες Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης
Κ.Κ.Δ/ντές των Σχολείων
Μετά λύπη μας σας ανακοινώνουμε οτι αδυνατούμε πλέον να συνεχίσουμε τη μεταφορά των μαθητών στα Σχολεία, διότι έχουμε πληγεί οικονομικά τα μέγιστα. Oι μεταφορείς αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στο υψηλό κόστος των ταξί, στην προμήθεια πετρελαίου, στην πληρωμή ασφαλιστικών εισφορών στον Ο.Α.Ε.Ε καθώς και στην πληρωμή ΦΠΑ και ως εκ τούτο τα εξώδικα απο τις τράπεζες φθάνουν το ένα μετά το άλλο και έχουμε προ πολλού ξεπεράσει τις αντοχές μας, καθώς δεν έχουν ακόμα εξοφληθεί οι οφειλές από την Περιφερειακή Ενότητα Πρέβεζας για τις υπηρεσίες μεταφοράς που προσέφεραν βάσει υπογεγραμμένων συμβάσεων κατά το 2012.
Η οφειλή της Περιφερειακής Ενότητας Πρέβεζας προς τα μέλη του Σωματείου μας που εκτελούν δρομολόγια μεταφοράς μαθητών έχει ξεπεράσει τον ένα χρόνο οφειλών. Είμαστε απλήρωτοι από την 01-03-2012 έως και σήμερα. Επίσης για την σχολική χρονιά 2012-2013 αρχικά έχουμε υπογράψει συμβάσεις με 17% μείωση. Το κερασάκι είναι η απομείωση του 10% με τον πλέον εκβιαστικό τρόπο σε δρομολόγια που εκτελέσαμε το 2011-2012.
Σας γνωστοποιούμε ότι από την 8-4-2013 ημέρα Δευτέρα σταματάμε τη μεταφορά των μαθητών τα μέλη του Σωματείου Ταξί Φιλιππιάδας και ολόκληρου του Δήμου Ζηρού.
Κλείνοντας, θα θέλαμε να ζητήσουμε συγνώμη απο τις οικογένειες που πλήττονται από αυτή μας την απόφαση.
Ευελπιστούμε στην κατανόηση του προβλήματος μας και την όσο το δυνατό γρηγορότερη επίλυση του.
ΠΑΛΙΑΤΣΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Πηγή: romiazirou
(Παρασκευή 5 Απριλίου 2013)








