
Τον διαχωρισμό των γραμμών των ΚΤΕΛ σε κερδοφόρες και άγονες από τις οποίες κάποιες θα είναι επιδοτούμενες, άλλες με αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης και άλλες απελευθερωμένες προβλέπει το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ΚΤΕΛ έως το 2015.
Δείτε το ρεπορτάζ της ΝΕΤ:
Πηγή: ΕΡΤ
(Τρίτη 2 Απριλίου 2013)








