Κρήτη : Συζήτηση για την πιάτσα των ταξί στην Ιεράπετρα



    Ένα από τα θέματα που συζητήθηκε στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ιεράπετρας ήταν και ο καθορισμός των χώρων στάθμευσης των ταξί. Στη συνεδρίαση παραβρέθηκαν εκπρόσωποι των ραδιο-ταξί και οι ιδιοκτήτες με περιφερειακή άδεια, οι οποίοι είχαν καταθέσει δυο διαφορετικές αιτήσεις κάνοντας παράλληλα και τις προτάσεις τους.

    Οι μεν πρώτοι υποστήριξαν ότι, για να μπορέσουν να σηκώνουν το τηλέφωνο της πιάτσας όσοι διαθέτουν περιφερειακή άδεια, θα πρέπει πρωτίστως να έχουν γίνει μέλη του Συλλόγου. Αλλά ο Σύλλογος δεν έχει συνεδριάσει για να αποφασίσει ποιοι δικαιούνται να μπουν σε αυτόν και να έχουν τα ίδια δικαιώματα.

    Συμφώνησαν με τις εισηγήσεις των αρμόδιων επιτροπών για δημιουργία νέας πιάτσας στα ΚΤΕΛ, ενώ πρότειναν και μια δεύτερη μπροστά από το κτίριο του ΟΤΕ επί της οδού Κόρακα.

    Ο Δήμαρχος πρότεινε- από τη στιγμή που υπήρχαν διαφορετικές απόψεις και κατατέθηκαν και άλλες προτάσεις από την πλευρά των ιδιοκτητών ταξί- να αναβληθεί το θέμα. Να τεθεί στο μεσοδιάστημα και σε διαβούλευση και έτσι να βρεθεί μια κοινή συνισταμένη για την εξυπηρέτηση του κλάδου.

    Πηγή: Αnatolh.com
    (Πέμπτη 30 Μαΐου 2013)



    VIDEO 01

    VIDEO 02

    VIDEO 03

    VIDEO 04

     

    © Copyright ® 2009 - 2025 Taxi of Greece - All Rights Reserved | Designed By Free Voice Of Greek Taxi Drivers | Contact: taxitzidesoloisemiaselida@gmail.com