
Η ώρα ήταν γύρω στις 12.00 τα μεσάνυχτα όταν δύο καλοντυμένα παιδιά μπήκαν σε ταξί στην πλατεία Όλγας και ζήτησαν από τον οδηγό να τα πάει στα Βραχνέικα. Στο ύψος του νεκροταφείου και πριν φτάσουν στον αρχικό προορισμό τους ζήτησαν από τον οδηγό να πάει προς το γήπεδο και σε περιοχή όπου έχουν εγκατασταθεί ΡΟΜΑ κοντά στα Βραχνέικα.
Ξαφνικά οι δύο πελάτες μεταμορφώθηκαν σε ληστές. Κατέβασαν με τη βία κάτω τον οδηγό και αφού πάλεψαν μαζί του σκίζοντας το πουκάμισό του, αφαίρεσαν από το παντελόνι του όσα χρήματα είχε στην κατοχή του.
Ευτυχώς δεν σημειώθηκε σοβαρός τραυματισμός, παρα μόνο αμυχές κατα την πάλη του οδηγού ταξί με τους δύο νέους.
Πηγή: pelop.gr
(Τρίτη 30 Ιουλίου 2013)








