
Τη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών που καταβάλουν στα Ταμείο τους κατά την ήμισυ ζητούν οι οδηγοί ταξί της Αιτωλοακαρνανίας αφού με τα σημερινά δεδομένα αδυνατούν να πληρώσουν.
Το θέμα συζητήθηκε στη σύσκεψη των προεδρείων ταξί που έγινε στο Αγρίνιο και επισημάνθηκε ότι το 80% των αυτοκινητιστών δεν μπορεί να πληρώσει με αποτέλεσμα να μην έχει σήμερα ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Δείτε το βίντεο:
Πηγή: axeloostv.gr
(Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013)








