
Προειδοποίηση και όχι απειλή από πλευράς του ΟΑΕΕ αποτελεί η αποστολή των ειδοποιητηρίων στους οφειλέτες του Ταμείου επισημαίνει η διοικητής του ΟΑΕΕ κα. Γεωργία Κωτίδου. Όπως αναφέρει η κυρία Κωτίδου μιλώντας στον ιστότοπο Voria.gr, ο ΟΑΕΕ υλοποιεί την απόφαση του υπουργείου Εργασίας, έχοντας μάλιστα το προηγούμενο θετικό αποτέλεσμα της περυσινής αντίστοιχης πρωτοβουλίας, όταν μετά την αποστολή 90.000 επιστολών σε οφειλέτες ληξιπρόθεσμων, είχε εισπραχθεί το 38% των οφειλουμένων.
Το Ταμείο, που έχει γίνει παραλήπτης της ομαδικής αντίδρασης των φορέων των ελευθέρων επαγγελματιών, αυτοαπασχολούμενων και επιχειρηματιών, δίνει την παρακάτω απάντηση:
«O OAEE υποχρεούται να βεβαιώσει τις οφειλές εντός εξαμήνου, όπως ακριβώς προβλέπεται από το νόμο. Οι ενέργειες του Ταμείου φθάνουν μέχρι του σημείου αυτού, της βεβαίωσης της οφειλής, για ποσά άνω των 5.000 ευρώ και για τις περιπτώσεις που δεν τηρούνται οι όροι των ρυθμίσεων. Η ενεργοποίηση αναγκαστικών μέτρων, είναι κάτι που θα γίνεται από το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών. Η αποστολή των επιστολών συνιστά προειδοποίηση και όχι απειλή από πλευράς του ΟΑΕΕ», υπογραμμίζει η κ. Κωτίδου.
Σήμερα οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τον ΟΑΕΕ ανέρχονται σε 7 δισ. ευρώ, με τα περίπου 5,9 δισ. ευρώ να οφείλονται από ενεργούς ασφαλισμένους.
Διαβάστε περισσότερα στον ιστότοπο Voria.gr
(Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013)








