
Το προεδρείο του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Πειραιά (Σ.Ι.ΤΑ.Π.) συναντήθηκε σήμερα με τον πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ, κ. Φώτη Κουβέλη, στα γραφεία του κόμματος. Τα κεντρικά θέματα στα οποία αναφέρθηκαν οι εκπρόσωποι του Σ.Ι.ΤΑ.Π. κατά την συζήτηση και τα οποία απασχολούν τον κλάδο ήταν:
· Η ρύθμιση των οφειλών προς τον Ο.Α.Ε.Ε.,
· Η λειτουργία των επταθέσιων ΤΑΞΙ,
· Η επανεξέταση των αδειών ΤΑΞΙ στο Ευρωπαικό πλαίσιο,
· Η τροποποίηση του κανονισμού λειτουργίας των ΤΑΞΙ, ο τρόπος μίσθωσης των ΤΑΞΙ, καθώς και η δημιουργία και λειτουργία χώρων στάθμευσης.
Έθεσαν δε ως βασικό στόχο και προυπόθεση την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατηγού του κοινού.
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.gr
(Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013)








