
Το κυκλοφοριακό πρόβλημα στους δρόμους γύρω από το λιμάνι του Πειραιά, οι αυξημένες τιμές σε προϊόντα που πωλούνται στα πλοία και η άσχημη οικονομική κατάσταση των πολιτών που δυσκολεύονται πλέον να πάνε διακοπές ήταν ανάμεσα στα παράπονα που έκαναν νωρίς το πρωί επιβάτες πλοίων στον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη που κατέβηκε αιφνιδιαστικά στο λιμάνι του Πειραιά.
Ο υπουργός συνομίλησε με επιβάτες προκειμένου να ενημερωθεί για το εάν είναι ευχαριστημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο λιμάνι και από τα μέτρα που έχουν ληφθεί από το Λιμενικό για την απρόσκοπτη μετακίνηση τους. Επίσης επισκέφτηκε τους δύο σταθμούς κρουαζιέρας και συνομίλησε με προσωπικό αλλά και με τουρίστες.
Σύμφωνα με το tovima.gr ο υπουργός συνομίλησε και με ιδιοκτήτες ταξί που εξυπηρετούν επιβάτες κρουαζιερόπλοιων, οι οποίοι του εξέφρασαν παράπονα για την άδικη όπως την χαρακτήρισαν, συμπεριφορά των αρμοδίων απέναντι τους. Παραπονέθηκαν στον υπουργό ότι «τους έχουν αποκλεισμένους σε ένα σημείο του λιμανιού». Ένας οδηγός ταξί είπε χαρακτηριστικά στον κ. Βαρβιτσιώτη: «Μας αντιμετωπίζουν σαν τρομοκράτες».
Συνεργάτες του υπουργού Ναυτιλίας ανέφεραν πως στόχος της περιοδείας ήταν να δοθεί το μήνυμα της ετοιμότητας και της ασφάλειας του λιμανιού από την πρώτη ημέρα του Αυγούστου, του μήνα που παραδοσιακά σημειώνεται η μαζικότερη έξοδος εκδρομέων της χρονιάς.
Περισσότερα στο tovima.gr
(Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013)








