
Ο Χρήστος Νικολακόπουλος, εκπρόσωπος των «Ανασφάλιστων του Ο.Α.Ε.Ε.», μιλά στο Radio Gamma και συγκεκριμένα στην εκπομπή του Μιχάλη Μπαϊρακτάρη, σχετικά με τη στάση που έχει το κράτος απέναντι σε όλους εμάς τους ελεύθερους επαγγελματίες.
Ακούστε το ηχητικό:
Για περισσότερα επισκεφθείτε τους παρακάτω συνδέσμους:
http://oaeevictims.blogspot.gr/
https://www.facebook.com/groups/tameioemporon/
(Πέμπτη, 29 Μαΐου 2014)








