
Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί & Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) μίλησε σήμερα το πρωί στην εκπομπή του Δήμου Βερύκιου στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 98,9. Επισήμανε διάφορα προβλήματα του κλάδου και κατήγγειλε την εκμετάλλευση που υφίστανται τα ταξί όσον αφορά τον τουρισμό.
Ακούστε το ηχητικό:
Πηγή: Αlpha 98,9
(Παρασκευή, 13 Ιουνίου 2014)








