
Θεσσαλονίκη: Δύο νεαρούς διαρρήκτες κατάφεραν να συλλάβουν το βράδυ, λίγη ώρα μετά τα μεσάνυχτα, αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ. Οι δύο διαρρήκτες, αφού έσπασαν το τζάμι σταθμευμένου ταξί στην περιοχή του Κορδελιού, αφαίρεσαν ένα ράδιο-cd και την τηλέοραση που ηταν τοποθετημένη στην κονσόλα του αυτοκινήτου.
Τους δράστες αντιλήφθηκαν γείτονες ευρισκόμενοι στο μπαλκόνι της οικοδομής όπου ήταν σταθμευμένο το ταξί και κάλεσαν την αστυνομία. Οι δύο διαρρήκτες κατέληξαν με χειροπέδες.
(Τετάρτη, 2 Ιουλίου 2014)








