
Σήμερα, μετά το κλείσιμο της Αγίας Σοφίας για να γίνουν τα έργα οριστικής πεζοδρόμησης μεταξύ Τσιμισκή και Μακένζι Κινγκ, οι διέξοδοι των οχημάτων που κατεβαίνουν από την Εγνατία προς την παραλία έχουν περιοριστεί στην Ίωνος Δραγούμη και στην Παύλου Μελά επηρεάζοντας συνολικά τις μετακινήσεις στο ιστορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης. Αυτοί οι δυο δρόμοι λειτουργούσαν όταν και η Αγίας Σοφίας δεν ήταν πεζόδρομος και πάλι υπήρχε κυκλοφοριακό κομφούζιο στο κέντρο της πόλης, πόσο μάλλον τώρα...
Όπως τόνισε στη Voria.gr ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», Κώστας Γιαννακάκης, στα τέλη του 2013 ελήφθη απόφαση με σχεδιασμό που προέβλεπε να ολοκληρωθεί η αλλαγή κατεύθυνσης της Καρόλου Ντήλ και να δημιουργηθεί νέα πιάτσα μέχρι το Μάρτιο του 2014.
«Φτάσαμε Οκτώβριο και δεν έχει γίνει. Δεν εξυπηρετεί μόνο τις δικές μας ανάγκες η αλλαγή κατεύθυνσης της Καρόλου Ντήλ, αλλά τις ανάγκες επικοινωνίας σε όλο το κέντρο, για όλα τα οχήματα. Μετά το κλείσιμο της Αγίας Σοφίας έπρεπε να υπάρξει επιπλέον διάνοιξη για να ξεμπλοκάρει η πόλη. Το ξέραμε από τότε ότι αν δε γίνει αυτό οι μετακινήσεις στο κέντρο θα επιδεινωθούν», δήλωσε ο κ. Γιαννακάκης.
Μάλιστα, την προηγούμενη Παρασκευή, έγινε ευρεία σύσκεψη με πρωτοβουλία της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης για την δύσκολη κατάσταση που επικρατεί. Στους εκπροσώπους των ταξί μάλιστα διαμηνύθηκε ότι τα υπεράριθμα αυτοκίνητα θα διώκονται στο εξής τόσο από την Τσιμισκή, όσο κι από τη Μητροπόλεως... γράφει η Voria.gr.
«Δεν υπάρχει πλέον σοβαρή διαφυγή από το κέντρο προς τα ανατολικά. Πνίγουν την πόλη», είπε ο κ. Γιαννακάκης.
Σύμφωνα με τη Voria.gr ο αρμόδιος για τα κυκλοφοριακά ζητήματα του δήμου Θεσσαλονίκης Γιώργος Δημαρέλος παραδέχεται ότι έπρεπε να έχει αλλάξει φορά η Καρόλου Ντήλ, όμως τόνισε ότι αυτό απαιτούσε αλλαγές στους φωτεινούς σηματοδότες, που είναι αρμοδιότητα της Αντιπεριφέρειας. Όπως είπε, «σύντομα θα είναι έτοιμη η σχετική κυκλοφοριακή μελέτη. Εφόσον αλλάξει φορά η Καρόλου Ντήλ θα μπορέσει να γίνει και η πιάτσα των ταξί για να ανακουφίσουμε το πρόβλημα. Υπάρχει όμως σε αυτό το ζήτημα στασιμότητα».
Ο ίδιος επισήμανε ότι η πλήρης ανάπλαση της Αγίας Σοφίας προϋποθέτει να υπάρξει κατασκευή του μετρό τουλάχιστον στη βασική γραμμή του, κάτι που δεν αναμένεται πριν από το 2018...
Πηγή: Voria.gr
(Δευτέρα, 29 Σεπτεμβρίου 2014)