ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΙΔΕΕΣ !!!
Όπως αυτή με τις νέες κουκούλες. Με τα πράσινα και τα κόκκινα λαμπάκια και την ένδειξη μονής και διπλής.
Για ποιο λόγο να επιβαρυνθούμε το κόστος της αλλαγής για μια τέτοια κουκούλα και ποιο το όφελος δηλαδή;
Θα ανέβει η δουλειά μας ή ο τζίρος μας;
Έχουμε τόσα θέματα, τα προσπερνάμε και το ζόρι μας είναι οι κουκούλες;
Όταν απο τον ίδιο τον κλάδο πηγάζουν τέτοιες προτάσεις μετά τι αντιμετώπιση περιμένετε από το επιβατικό κοινό και το ίδιο το κράτος;
ΕΠΤΑΘΕΣΙΑ ΜΕ ΤΑΞΙΜΕΤΡΟ
Προς όφελος του συνόλου (!!!)
Που θα ελαχιστοποιησει τις διαδρομές, εφόσον οι 5, 6 επιβάτες θα επιβιβαζονται σε ένα όχημα αντί για δύο 5θεσια.
Που θα μεγαλώσει την αναμονή στις πιάτσες.
Που θα δημιουργήσει οδηγούς ΤΑΞΙ δύο ταχυτήτων. Προς όφελος των λίγων, γνωστών - αγνώστων που βρίσκονται ανάμεσα μας.
Που θα δημιουργήσει περισσότερες οφειλές σε ΟΑΕΕ, ΕΦΟΡΙΑ, στην συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών ΤΑΞΙ και στο τέλος ξεπούλημα όσο όσο για να ξεχρεωθουν.
ΒΑΝ 9 ΘΕΣΕΩΝ ΕΙΔΜΙΣΘ
Μεγάλα επιχειρηματικα μυαλά με καινοτόμες ιδέες , διαφημίζουν υπηρεσίες μεταφοράς προσώπων με 9θεσια.
Αυτή η προώθηση πραγματοποιείται και δια μέσω συνεταιρισμών. Και εάν τα 9θεσια είναι ιδιοκτησίας του συνεταιρισμού το αυτονόητο είναι ότι τα έσοδα που προκύπτουν από τέτοιες μεταφορές μοιράζονται στο σύνολο των μελών.
Όταν όμως ο συνεταιρισμός δεν διαθέτει 9θεσια ή αυτά που έχει δεν επαρκούν να καλύψουν τη ζήτηση, που προωθείται η μεταφορά;
Στις προθέσεις του συνεταιρισμού είναι από αρχής η παρότρυνση προς τους πελάτες για τη χρήση δύο 5θεσιων ή στο βωμό του ανταγωνισμού ή της εξυπηρέτησης συμφερόντων η μεταφορά προωθείται σε μεμονωμένους φίλους και κολλητούς;
Που είναι το 5θεσιο σε όλο αυτό και πως διαχειρίζονται οι συνεταιρισμοί την κάθε περίπτωση ζήτησης 9θεσιου οχήματος;
Μήπως κάποιοι με τη στάση τους προωθούν και εξοικειώνουν το επιβατικό κοινό στη μεταφορά με πολυθέσια οχήματα;
Ως κλάδος, μην σας φαίνεται παράξενο, αλλά έχουμε τη τάση να βγάζουμε τα ματάκια μας μόνοι μας.
Απλά ερωτηματικά και προβληματισμοί που θα έπρεπε να απασχολούν τα μέλη των συνεταιρισμών που προωθούν μεταφορά προσώπων με 9θεσια αυτοκίνητα...
Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016
Κώστας Μαυρομάτης
Ολική ή μερική αναπαραγωγή του παρόντος, χωρίς τη συγκατάθεση του συντάκτη του,υπόκειται στις διατάξεις του νόμου,περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Ν 2121/1993.