Ήταν ένας που αγόρασε μια άδεια ΤΑΞΙ με το ποσό των 300.000€ σε μητροπολιτικό δήμο μιας Περιφερειακής Ενότητας. Πούλησε ότι είχε και δεν είχε, πήρε και δάνειο από μια τράπεζα και αποφάσισε να πληρώνει δόσεις έως να βγει στη σύνταξη.
Είχε και ένα φίλο που του έλεγε... τι έκανες; Εγώ θα αγοράσω μια άδεια ΤΑΞΙ σε όμορο δήμο με τον μητροπολιτικό με 25-30 χιλιάδες ευρώ και να δεις που κάποια μέρα θα δουλεύουμε μαζί, στην ίδια έδρα, στην ίδια πιάτσα.
Όταν βγήκε για δουλειά στην πιάτσα, γνώρισε και άλλους δύο τρεις, με άδειες ΤΑΞΙ στον μητροπολιτικό δήμο της Περιφερειακής Ενότητας και από μια άδεια ο καθένας τους σε όμορο δήμο με τον μητροπολιτικό. Επένδυση σκέφτηκαν... και περίμεναν και αυτοί ενοποίηση εδρών.
Γνώρισε και έναν ιδιοκτήτη τουριστικού γραφείου που είχε ήδη μια άδεια ΤΑΞΙ σε όμορο δήμο με τον μητροπολιτικό και αγόρασε και μια δεύτερη σε άλλον, πάλι όμορο δήμο με τον μητροπολιτικό.. περίμενε και αυτός ενοποίηση εδρών... και μετατροπή του 5θεσιου ΤΑΞΙ σε 9θεσιο, ΕΔΧ ΕΙΔΜΙΣΘ.
Δίχως να υπάρχει αίτημα για ενοποίηση εδρών από τους εκπροσώπους των ιδιοκτητών ΤΑΞΙ στην Περιφερειακή Ενότητα... και ανεξάρτητα από την κίνηση που έκανε ο καθένας από τις παραπάνω περιπτώσεις χωριστά και δίχως η Περιφέρεια ή το υπουργείο Μεταφορών να θέλει να ωφελήσει ή να αδικήσει κάποιον από αυτούς, ενοποίηση εδρών ή όχι, το δίλημμα...
Συγκέντρωση όλων των ΤΑΞΙ μέσα στο κέντρο του μητροπολιτικού δήμου της Περιφερειακής Ενότητας ή όχι;
Και πως θα εξυπηρετούνται οι κάτοικοι των απομακρυσμένων περιοχών που πριν είχαν το ΤΑΞΙ στα πόδια τους;
Πόση ώρα θα χρειάζεται να περιμένει για να εξυπηρετηθεί ο κάτοικος μιας απομακρυσμένης περιοχής ώσπου να έρθει το ΤΑΞΙ που θα πρέπει να καλέσει από το κέντρο του μητροπολιτικού δήμου και πόσο θα του κοστίζει αυτό;
Θα υφίσταται Περιμετρική Ζώνη;
Όπου ο αστικός ιστός του κέντρου ενός μητροπολιτικού δήμου απέχει αρκετά χιλιόμετρα (π.χ. 30 χλμ.) από μια απομακρυσμένη περιοχή του ίδιου δήμου, πόσες θα είναι οι πιθανότητες να υπάρχει ΤΑΞΙ κοντά ή ακριβώς στην απομακρυσμένη περιοχή ώστε να εξυπηρετηθεί γρήγορα ο επιβάτης που το χρειάζεται;
Όλη η Ελλάδα δεν είναι σαν την Αθήνα. Η κάθε Περιφερειακή Ενότητα έχει τις ιδιαιτερότητες της και η όποια ενοποίηση εδρών πρέπει να συμφέρει άπαντες και προπαντός το επιβατικό κοινό.
ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ
Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΞΑΝΘΗΣ
Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016
Ολική ή μερική αναπαραγωγή του παρόντος, χωρίς τη συγκατάθεση του συντάκτη του,υπόκειται στις διατάξεις του νόμου,περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Ν 2121/1993.