
Ο Αύγουστος παραδοσιακά στην Ελλάδα είναι νεκρός χρόνος για δημόσιο και υπηρεσίες. Στο διάστημα αυτό μεγάλο κύμα Ελλήνων πολιτών κάνει τις διακοπές του, τις όποιες διακοπές του βέβαια σε καιρό οικονομικής κρίσης. Η έκφραση «να μην διαταραχθούν τα μπάνια του λαού» έχει τη σφραγίδα του Ανδρέα Παπανδρέου της δεκαετίας του '80, όταν ο ίδιος θέλησε να δώσει αξία στις καλοκαιρινές εξορμήσεις κάθε Έλληνα, μακριά από προβλήματα. Πρόκειται για ένα διάστημα κατά το οποίο ο Έλληνας αφήνεται στην απόλαυση του απέραντου γαλάζιου της θάλασσας και του ήλιου και στην απομάκρυνση έστω και για λίγο από την καθημερινή ρουτίνα.
Αυτό λοιπόν το διάστημα έμελλε φέτος να είναι το χειρότερο.
Ο Έλληνας οδηγός ταξί βιώνει την κρίση έντονα. Αφήνει απλήρωτο τον Ο.Α.Ε.Ε., το δάνειο σε εκκρεμότητα... Πώς να ανταπεξέλθεις στις υποχρεώσεις σου όταν ο τζίρος έχει πέσει κατακόρυφα; Αντιλαμβάνεστε ότι πρωτίστως επέρχεται η επιβίωση και μετά όλα τα υπόλοιπα.
Όλοι κοιτάνε την άνεση τους, αλλά ταυτόχρονα και την τσέπη τους. Εάν δεν έχουν χρήματα για να πάρουνε ταξί, σίγουρα δεν θα πάρουνε. Δυστυχώς, αναμένεται ένας "θερμός" χειμώνας ως επακόλουθο της επιδρομής στη κοινωνία, καθώς η ύφεση και η ανεργία, έχουνε πάρει την ανιούσα.
Καλή δύναμη σε όλους...
(Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012)








