
Αποχώρησαν από διαγωνισμό του Δήμου Αθηναίων που αφορά στη μεταφορά μαθητών για το σχολικό έτος 2012-2013, οι επιχειρηματίες τουριστικών λεωφορείων εξαιτίας ανεξόφλητων υπολοίπων των προηγούμενων ετών.
Όπως ανακοίνωσε η Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ), οι συμμετέχοντες επιχειρηματίες στον διαγωνισμό ενημέρωσαν το Δήμο για την αδυναμία τους να προχωρήσουν στην πραγματοποίηση των δρομολογίων μεταφοράς μαθητών για τη νέα σχολική χρονιά αν δεν εξοφληθούν οι οφειλές, ενώ αποχώρησαν από το διαγωνισμό καθώς δεν τους παρέχονταν οι απαιτούμενες εγγυήσεις για την αποπληρωμή του έργου που καλούνταν να παράσχουν.
Η Ομοσπονδία ζητεί από τα συναρμόδια υπουργεία Οικονομικών και Εσωτερικών την πρόβλεψη πιστώσεων για τη μεταφορά μαθητών για τη νέα σχολική περίοδο και την τακτική πληρωμή των υπολοίπων καθώς τα τουριστικά λεωφορεία δεν θα μπορούν να κινηθούν χωρίς χρηματοδότηση, ενώ δηλώνει αντίθετη σε κάθε εισήγηση για μείωση των οφειλών από μεταφορές μαθητών που έχουν πραγματοποιηθεί το προηγούμενο σχολικό έτος κατά 20% και τονίζει ότι θα αντιταχθεί σθεναρά σε τέτοιου είδους κινήσεις.
Πηγή: news.princeoliver.com
(Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012)








