Θεσσαλονίκη : Ολοκληρώθηκε στο ΥΜΑΘ η πορεία των ιδιοκτητών ταξί



    Ολοκληρώθηκε έξω από το υπουργείο Μακεδονίας - Θράκης η πορεία των ταξί, που ξεκίνησε από την ανατολική Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της εικοσιτετράωρης απεργίας των ιδιοκτητών ταξί για το φορολογικό, το ύψος των ασφαλιστικών εισφορών στον ΟΑΕΕ και άλλα αιτήματα του κλάδου.

    Αντιπροσωπεία των ιδιοκτητών ταξί έγινε δεκτή από συνεργάτιδα του υπουργού και επέδωσε ψήφισμα με τα αιτήματα.

    Πηγή: agelioforos
    (Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013)



    VIDEO 01

    VIDEO 02

    VIDEO 03

    VIDEO 04

     

    © Copyright ® 2009 - 2025 Taxi of Greece - All Rights Reserved | Designed By Free Voice Of Greek Taxi Drivers | Contact: taxitzidesoloisemiaselida@gmail.com