
Ολοκληρώθηκε έξω από το υπουργείο Μακεδονίας - Θράκης η πορεία των ταξί, που ξεκίνησε από την ανατολική Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της εικοσιτετράωρης απεργίας των ιδιοκτητών ταξί για το φορολογικό, το ύψος των ασφαλιστικών εισφορών στον ΟΑΕΕ και άλλα αιτήματα του κλάδου.
Αντιπροσωπεία των ιδιοκτητών ταξί έγινε δεκτή από συνεργάτιδα του υπουργού και επέδωσε ψήφισμα με τα αιτήματα.
Πηγή: agelioforos
(Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013)








