Θεσσαλονίκη: Απεργιακή συγκέντρωση ιδιοκτητών ταξί



    Συγκέντρωση στην ανατολική Θεσσαλονίκη, στην οδό Μ. Ψελλού, πραγματοποιούν αυτή την ώρα οι ιδιοκτήτες ταξί της Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της εικοσιτετράωρης απεργίας, διαμαρτυρόμενοι για το νέο φορολογικό νομοσχέδιο, τις υψηλές εισφορές για την ασφάλιση και για άλλα θέματα που αφορούν τον κλάδο....

    «Φορολόγηση 26% από το πρώτο ευρώ για τους επαγγελματίες, με τα έσοδα που έχουμε, κάνει το επάγγελμά μας μη βιώσιμο και επιπλέον όταν έχουμε πέσει στον τζίρο ως και 50% θα πρέπει, για να μπορούμε να είμαστε συνεπείς, να πέσουν και τρεις τέσσερεις κατηγορίες χαμηλότερα οι εισφορές μας στον ΟΑΕΕ» δήλωσε στο ΑΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του σωματείου Κλήμης Λεοντιάδης.


    Τα μέλη του σωματείου «Ερμής» θα πραγματοποιήσουν πορεία το μεσημέρι με τα ταξί τους στο κέντρο της πόλης, ως το υπουργείο Μακεδονίας - Θράκης, χωρίς να κλείσουν δρόμους, πρόκειμένου να επιδώσουν ψήφισμα διαμαρτυρίας με τα αιτήματά.

    Πηγή: dimotikosafari
    (Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013)



    VIDEO 01

    VIDEO 02

    VIDEO 03

    VIDEO 04

     

    © Copyright ® 2009 - 2025 Taxi of Greece - All Rights Reserved | Designed By Free Voice Of Greek Taxi Drivers | Contact: taxitzidesoloisemiaselida@gmail.com