ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΥΤ/ΤΩΝ ΤΑΞΙ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ : 17-02-2013 (Αδράνεια - Κινητοποιήσεις)



    ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΥΤ/ΤΩΝ ΤΑΞΙ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ “Ο ΑΓ. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ” 
    Καθόδου Δωριέων Ναύπακτος Τηλ.: 2634025111-2 FAX: 2634025113


    Ναύπακτος 17-02-2013 

    Από την όμορφη πόλη μας, χαιρετίζουμε όλους τους συναδέλφους ιδιοκτήτες ταξί της χώρας μας. Χαιρετίζουμε ακόμη, όλους τους βαριεστημένους συμπατριώτες, αυτούς πού μέσα από τους παχυλούς καναπέδες κάνουν χάζι με τις κινητοποιήσεις των βιοπαλαιστών αγροτών, τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στη ναυτιλία, στις συγκοινωνίες κ.α. , όταν έχει διαφημίσεις η τηλεόραση για τον ΄΄Σουλεϊμάν΄΄ και άλλες τέτοιες τουρκοσαχλαμάρες! Χαιρετίζουμε αυτούς που το μηνιάτικό τους είναι δεν είναι γύρω στο πεντακοσάρικο! Χαιρετίζουμε, τέλος, την ηγεσία του κλάδου μας, ευχόμενοι θερμά συλλυπητήρια σε όσους έχουν μέσα τους αυτό το αίσθημα του πένθους……

    Κι όλα αυτά γιατί;;; Διότι, με το ξέσκισμα που έχουν καταφέρει μετά τη μείωση των εισπράξεών μας τουλάχιστον κατά 75-80%, μετά την απελευθέρωση του επαγγέλματός μας από τη ΄΄σκλαβιά΄΄ τόσων ετών και τη νομοθέτηση εκτρωμάτων από τα Υπουργεία Συγκοινωνιών κ΄ Τουρισμού που αφανίζουν εντελώς τον κλάδο μας, έπρεπε να είμαστε δίπλα σε αυτούς που απεργούν και να είμαστε πιο μαχητικοί απ΄ όλους αυτούς… Ένας κλάδος περήφανος, που δίδαξε προ διετίας πώς γίνονται οι αγώνες, έπρεπε πάση δυνάμει να βρίσκετε στο απέναντι πεζοδρόμιο διαδηλώνοντας με τον κάθε φουκαρά που βγήκε στο δρόμο.

    Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΑΣ ! ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΑΣ ! 

    Κι όλα αυτά γράφονται με πολύ αγανάκτηση και πόνο. Μας αδικούν, όταν μας ζητούν να είναι όλα νόμιμα μόνο από μας! Αυτοί που κάνουν πλιάτσικο στις περιουσίες μας και στο μεταφορικό μας έργο, νόμιμα έκοψαν το τζίρο μας, νόμιμα έχουν νομοθετήσει να φυλακίζεσαι όταν χρωστάς πάνω από 3000 ευρώ, νόμιμα ληστεύουν τις εισφορές μας τα ταμεία με την ανύπαρκτη προσφορά και ανταπόδοση, νόμιμα κρατούν δεδουλευμένα χρήματα διετίας από μεταφορές μαθητικών δρομολογίων (2011-2012). Εμείς νόμιμα δε μπορούμε να κάνουμε τίποτε…

    Προτείνουμε, λοιπόν, αν δεν υπάρχει βούληση για κάθοδο στους δρόμους επ΄ αόριστον, να χωριστεί ο κλάδος μας σε τρία σκέλη : στο δεξιό σκέλος να απευθύνονται οι αρμόδιοι για τους φόρους, στο αριστερό σκέλος να απευθύνονται για την ασφάλισή μας και στο μεσαίο να τους παραπέμψουμε όταν έλθει η ώρα της ψήφου!!!

    Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς, προς όλους τους λεβέντες ταξιτζήδες……

     Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ 

     Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                      Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ 

    Αθανάσιος Αχτύπης                      Θωμάς Μπανιάς 




    Για λήψη του εγγράφου πατήστε στο Download

    (Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013)



    VIDEO 01

    VIDEO 02

    VIDEO 03

    VIDEO 04

     

    © Copyright ® 2009 - 2025 Taxi of Greece - All Rights Reserved | Designed By Free Voice Of Greek Taxi Drivers | Contact: taxitzidesoloisemiaselida@gmail.com