
Για την κατακόρυφη πτώση στο μεταφορικό έργο των ταξί και για τις οφειλές των συναδέλφων στον ΟΑΕΕ με αποτέλεσμα να μην έχουν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη μίλησε σε τηλεοπτικό σταθμό της Πελοποννήσου ο πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί Κορινθίας, κ. Γιάννης Κορδώσης.
Όπως ανέφερε, «Η κρίση έχει επηρεάσει τόσο πολύ πλέον τους συναδέλφους που υπάρχει θέμα επιβίωσης. Κάνουμε διαρκώς παραστάσεις και διαμαρτυρίες ώστε να μειωθεί ή τουλάχιστον να καταφέρουν οι συνάδελφοι μέσω των ασφαλιστικών εισφορών να έχουν τουλάχιστον ιατροφαρμακευτική περίθαλψη γιατί λυπάμαι που το λέω αυτή τη στιγμή οι περισσότεροι συνάδελφοι μας δεν έχουν ιατρική κάλυψη λόγο οφειλών προς τον ΟΑΕΕ» και πρόσθεσε «αυτή τη στιγμή μετα βίας καλύπτουμε τα λειτουργικά έξοδα του αυτοκινήτου, δυστυχώς είμαστε εργαζόμενοι άνεργοι», όσο για την πτώση στη δουλειά των ταξί ανέφερε πως είναι της τάξης του 70%.
Δείτε το βίντεο:
Πηγή: Κorinthos Τv
(Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013)








