Σύμφωνα με όσα αναφέρει σχετικό δημοσίευμα της ιστοσελίδας του Σ.Α.Τ.Α. (Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής), σήμερα, αντιπροσωπεία του Σ.Α.Τ.Α. αποτελούμενη από τον Βασίλη Μαραγκάκη, Παναγιώτη Μαυρίκη, Παύλο Παπαδόπουλο και άλλους συναδέλφους, βρέθηκε στο Δήμο Καλλιθέας. Θέμα συζήτησης ήταν η δημιουργία σταθμών στάθμευσης στα όρια του Δήμου Καλλιθέας. Η δημοτική αρχή ενέκρινε την πιάτσα πέντε θέσεων στον ηλεκτρικό σταθμό καθώς και άλλες 15 θέσεις αναμονής λίγο πιο πίσω από το σταθμό. Για τις υπόλοιπες πιάτσες που πρότεινε το Συνδικάτο η δημοτική αρχή υποσχέθηκε ότι θα εξετάσει το αίτημα και θα ενημερώσει τη διοίκηση του Σ.Α.Τ.Α. για το ποιές και πόσες πιάτσες μπορούν να δημιουργηθούν.
Πηγή: satataxi
(Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013)









