
Σήμερα το πρωί οι οδηγοί ταξί και οι οδηγοί των αστικών λεωφορείων έχουν γίνει ένα με τους αγρότες. Ταξί, αστικά λεωφορεία και φορτηγά βρέθηκαν στον κόμβο της Κουλούρας Ημαθίας, στο μπλόκο των αγροτών. Πήγαν και συμπαραστάθηκαν στον δίκαιο αγώνα των αγροτών.
Σύμφωνα με το seleo.gr, ανέφεραν ότι: "Οι αγρότες έχουν δίκαια αιτήματα και όποτε μας χρειαστούν θα είμαστε στο πλευρό τους". Για λίγα λεπτά όλοι μαζί με τους αγρότες ανέβηκαν στην Εγνατία οδό χωρίς τα οχήματα σαν ένδειξη διαμαρτυρίας. Τις επόμενες ώρες αναμένονται οι αποφάσεις που θα πάρουν οι αγρότες.
Δείτε το παρακάτω βίντεο από το Λαϊκούρα News...
Πηγές: seleo.gr και Λαϊκούρα News
(Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013)








