Μία νέα πιάτσα ταξί πρόκειται να λειτουργήσει στην Τρίπολη από τη Δευτέρα 3 Ιουνίου. Σύμφωνα με γνωμοδότηση της Δημοτικής Ενότητας Τρίπολης και έγκριση του Δημοτικού Συμβουλίου ορίστηκαν θέσεις ταξί στην Εθνική Αντιστάσεως πίσω απ' το Δικαστικό Μέγαρο Τρίπολης, στην πλευρά έναντι του παλιού κινηματογράφου ΑΕΛΛΩ, στο μέρος που δεν έχει πεζοδρομηθεί. Ήδη έγιναν οι διαγραμμίσεις από το ειδικό συνεργείο και από τη Δευτέρα δημιουργείται η νέα πιάτσα.
Υπάρχουν όμως ενστάσεις από τους οδηγούς ταξί, αφού θεωρούν ότι οι θέσεις στο χώρο αυτό θα προκαλέσουν προβλήματα όχι μόνο στους ίδιους αλλά και στους άλλους οδηγούς καθώς και σε παρακείμενα καταστήματα. Και αυτό γιατί δεν θα μπορούν, όπως λένε οδηγοί, να στρίψουν δεξιά με ευκολία όσοι έρχονται από τον δρόμο της παλιάς πυροσβεστικής, ενώ και καταστήματα που θα θέλουν να κάνουν διάφορες φορτώσεις δεν θα διευκολύνονται.
Επίσης οι οδηγοί ταξί θεωρούν πως λόγω της φύσης της δουλειάς τους θα πρέπει να μπορούν να μπαίνουν στους πεζόδρομους για να αφήνουν πελάτες, κάτι που όπως λένε τους το αρνείται η δημοτική αρχή. Τονίζουν όμως πως αυτό θα έχει επιπτώσεις και στον όποιο τουρισμό της πόλης, αφού στους νέους πεζόδρομους υπάρχουν και ξενοδοχεία προς τα οποία δεν έχουν πρόσβαση οι οδηγοί ταξί.
Πηγή: arcadiaportal
(Παρασκευή 31 Μαΐου 2013)








