Ράδιο Ταξί .......Τα κάστρα πέφτουν εκ των έσω !!!




    Η επιλογή της φωτο δεν είναι τυχαία.
    Σηματοδοτεί την αρχή και το τέλος μιας εποχής για τα Ρ/Τ της πόλης μας και την αιτία για την μικρή αυτή αναδρομή.


    Τα Ρ/Τ ως θεσμός χρονολογούνται μετά το 1980.

    Ήταν η εποχή που για να βρεις ΤΑΞΙ στο δρόμο, έπρεπε να έχεις ''μπάρμπα στην Κορώνη''.

    Καινοτόμο και πρωτοποριακό το Ρ/Τ, ήρθε να καλύψει αυτή την ανάγκη του επιβατικού κοινού που έψαχνε απεγνωσμένα ΤΑΞΙ  και το οποίο το στήριζε, με το να το επιλέγει για τις μετακινήσεις του.

    Πέρασαν από αυτά στελέχη άξια αλλά και μέτρια, οι συνθήκες όμως και η οικονομική κατάσταση τα γιγάντωσε και τα οδήγησε ψηλά στις προτιμήσεις του κόσμου αλλά και στη συνείδηση των ιδιοκτητών και οδηγών ΤΑΞΙ.

    Βέβαια το δαιμόνιο του Έλληνα αλλά και η επιχειρηματικότητα ορισμένων,  δημιούργησε διασπαστικές κινήσεις μέσα στα Ρ/Τ, θέλοντας ο καθ' ένας τους να δημιουργήσει την προσωπική του πελατεία μέσα στο ίδιο το Ρ/Τ, εκμεταλλευόμενος την προβολή που αυτό του παρείχε.

    Το κάθε Ρ/Τ είχε τον ή τους ''εργολάβους'' του, αλλά ουδείς μιλούσε, μιας και δουλειά υπήρχε, ''να φάνε κι οι κότες'' και όλοι ήταν ευχαριστημένοι. Μάλιστα ορισμενοι είχαν ένα δεύτερο''μαύρο-ΤΑΞΙ'' ΙΧ, για τους vip πελάτες...

    Αλλά είπαμε....μούγκα !!!

    Τα ''ταληράκια'' ένας άλλος άτυπος τρόπος για την εξεύρεση πελάτη, προωθούνταν σε doorman, γνωστών ξενοδοχείων καθώς και το σπάσιμο του τιμολογίου, μιας και ''οι εργολάβοι'' άρχισαν να πληθαίνουν και άρχισαν να τρώγονται μεταξύ τους για το ποιός θα πάρει τον πελάτη χτυπώντας το τιμολόγιο. Βγήκαν λοιπόν και οι fix τιμές και άρχισε η κατρακύλα, ώσπου φτάσαμε στο 2011, το Ραγκούση και όλα όσα ακολούθησαν μέχρι σήμερα....

    'Ηρθε η απελευθέρωση του μεταφορικού έργου, η διαχείριση στόλου μέσα απο ιντερνετικές εφαρμογές, oι διάφορες εταιρείες παροχής υπηρεσιών μεταφοράς, απο ιδιοκτήτες ΤΑΧΙ τα 9 θέσια ΕΙΔΜΙΣΘ, τα ΕΙΔΜΕΤ, τα ενοικιαζόμενα με οδηγό.

    Τι έγινε λοιπόν;

    Τα Ρ/Τ που συμπλήρωσαν μια δραστηριότητα 30 και πλέον χρόνων στην Ελλάδα άρχισαν ΝΑ ΤΡΏΓΟΝΤΑΙ απο τα δικά τους τα παιδιά, αλλά και να παραγκωνίζονται από την νέα τεχνολογία και όσους την ακολούθησαν προκειμένου να προλάβουν τις εξελίξεις.

    Το μεγάλο κόστος συντήρησης καθώς και το πλαίσιο λειτουργίας τους ως συνεταιρισμών είναι αυτό που τα καθιστά αδύναμα να αντέξουν τον ανταγωνισμό και δεν αφήνει  περιθώρια ώστε να παρθούν άμεσα αποφάσεις. Τα στελέχη στερούνται βασικών προσόντων και τα περισσότερα διατηρούν τις θέσεις τους, ελλείψει ανταγωνιστών αλλά και άγνοιας των περισσοτέρων από εμάς.

    Οι διοικήσεις των Ρ/Τ πρέπει να καταλάβουν ότι δεν μπορούν να ασκούν οικονομική πολιτική, αλλά θα πρέπει να αναθέσουν τη δουλειά αυτή σε τεχνοκράτες. Η δουλειά τους θα πρέπει να περιορίζεται απλά σε ρόλο ελεγκτή-παρατηρητή. Οσο και αν κάθονται σε μια καρέκλα προέδρου ή ταμεία ή ακόμα και γραμματέα, η βάση τους είναι το ΤΑΞΙ !!!

    Αν κάποιος απ' αυτούς είχε ιδέα απο οικονομικά....λέω εγώ...γιατί δεν άνοιγε λογιστικό γραφείο, παρά έγινε ταξιτζής;;;

    Και δεν υποτιμώ καθόλου το επάγγελμα μας....

    Αντίθετα, χαίρομαι και είμαι περήφανη γι αυτό που κάνω.....αυτό μου αρέσει, αυτό επαγγέλλομαι !!!

    Δηλώνω δηλ.ταξιτζής, αλλά επειδή έχω και ένα θέμα με τις καρέκλες τις προεδρικές, κάνω και τον οικονομολόγο το λογιστή το διαφημιστή και ούτω καθεξής....

    ''Τα μικρά και ευέλικτα σχήματα θα επιβιώσουν '', είπε κάποιος πρώην ασχολούμενος με τα κοινά Ρ/Τ.

    Δεν μας διευκρίνισε όμως το εύρος του.... '' μικρά ''.

    Αφήσαμε τις τύχες μας σε άτομα που η φιλοδοξία τους για το επάγγελμα, είναι πως να μας κάνουν ντελιβεράδες και μέχρι εκεί.

    Κοιμούνται και ξυπνάνε, σκεπτόμενοι την κλήση του Ρ/Τ, θαρρείς και είναι χρηματιστήριο αξιών.
    Εχουν βάλει κάτω το τιμολόγιο και ο μόνος καημός τους είναι πως να το πιέσουν προς τα κάτω για να φέρουν πελατεία, αδιαφορώντας για το κόστος λειτουργίας ενός ΤΑΧΙ !!!

    Ο μόνος κερδισμένος στην προκειμένη περίπτωση είναι ο πελάτης, που τρίβει τα χέρια του....

    Εχουν γεμίσει τα ξένα SITE που αναφέρονται στην Ελλάδα, απο αρνητικά σχόλια, υποδείξεις και επισημάνσεις που αφορούν τα ΤΑΞΙ  και ουδείς συγκινείται απο αυτό !

    Μας καταντήσανε όλοι αυτοί έρμαια στις ορέξεις του κάθε πεινασμένου.

    Να περνάει τουρίστας απο την πιάτσα και να σου λέει, αεροδρόμιο με 10 ευρώ ....και άμα θέλεις !!!

    Και χαίρονται που πάνε οι συνάδελφοι για 15 ευρώ στο αεροδρόμιο....με 23% ΦΠΑ

    Εκανε κανείς λογαριασμό, απο αυτό το 15 άρι τι μένει;;; 30 χλμ είναι το αεροδρόμιο απο το κέντρο και τις περισσότερες φορές γυρνάς καρότσι .....

    Εσείς κύριοι διοικούντες, ξέρετε να μας πείτε;;;

    Ή αν θέλετε να μας πείτε σε ποιά πλευρά είναι το τιμόνι, γιατί εμείς μπορεί να ζούμε σε άλλη χώρα...( όπως λέει και ο Γαβριήλ )

    Και μετά θέλετε να μένουν αυτοκίνητα στα Ρ/Τ....

    Με ποιο κίνητρο και για ποιο λόγο;;;

    Μήπως για να μη χάσετε τις θέσεις σας ;;;

    Ο συνάδελφος δίνει τη συνδρομή του.

    Εσείς τι προσφέρετε ;;;


    samokin zoe
    Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2016

    Ολική ή μερική αναπαραγωγή του παρόντος, χωρίς τη συγκατάθεση του συντάκτη του,υπόκειται στις διατάξεις του νόμου,περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Ν 2121/1993.



    VIDEO 01

    VIDEO 02

    VIDEO 03

    VIDEO 04

     

    © Copyright ® 2009 - 2025 Taxi of Greece - All Rights Reserved | Designed By Free Voice Of Greek Taxi Drivers | Contact: taxitzidesoloisemiaselida@gmail.com