ΑΝΑΤΡΟΠΗ-ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΑΞΙ
Θεσσαλονίκη, 19 Μαρτίου 2025
Το “ΕΝΩΤΙΚΟ” προεδρείο του Σωματείου, μας καλεί σε συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου, ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΑ.
Συμπεριφέρονται σαν να είναι οι μόνοι εκλεγμένοι στο Διοικητικό Συμβούλιο του σωματείου, με πλήρη απαξίωση και υποτιμητική συμπεριφορά στο ρόλο εκλεγμένων συμβούλων και δίχως καμία διάθεση για συζήτηση, ενημέρωση, συνεργασία και από κοινού ενέργειες για τα συμφέροντα του Ε.Δ.Χ ΤΑΞΙ και του οδηγού ταξί, έχοντας μάλιστα κάνει σημαία το αφήγημα των δήθεν “ενωτικών” για να παραπλανούν τους συναδέλφους μας, θεωρώντας ότι όποιος συμφωνεί στο τρίπτυχο “βλέπε – άκου – σώπαινε” σε όλες τις απόψεις και τις ενέργειες του προεδρείου του σωματείου, τυγχάνει της καλύτερης αντιμετώπισης.
Δεδομένου ότι ο κλάδος των ταξί έχει πολλά και μεγάλα προβλήματα και συνεχώς προστίθενται και νέα, όπως η υποκλοπή του μεταφορικού έργου, οι ιδιωτικές εφαρμογές, η τεκμαρτή φορολόγηση, η υποχρεωτική ηλεκτροκίνηση σε Αθήνα – Θεσσαλονίκη και άλλα πολλά που έχουμε καταγράψει, θεωρούμε ότι ως κλάδος οφείλουμε να διασφαλίσουμε τα κεκτημένα, αλλά και να διεκδικήσουμε επίλυση στα προβλήματα του κλάδου, με ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων μας.
Λυπούμαστε για τη στάση του προεδρείου του σωματείου, όπως και της Ομοσπονδίας, που δεν βλέπουν λόγους ανησυχίας πουθενά, ούτε και λόγους διεκδίκησης και κινητοποιήσεων, όταν καθημερινά ενοικιαζόμενα Ε.Ι.Χ. και πειρατές μας κλέβουν το μεταφορικό έργο και το ψωμί του οδηγού ταξί.
Σύρονται πίσω από τις διεκδικήσεις του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, αντί να στέκονται δίπλα, στη πρώτη γραμμή του αγώνα και της διεκδίκησης επίλυσης των προβλημάτων μας ως την ικανοποίηση των δικαιων αιτημάτων μας.
Όσο το μεταφορικό έργο θα λιγοστεύει, τόσο περισσότερο θα περισσεύουν οι ουρές στις πιάτσες των ταξί.
Τι ενέργειες έχει κάνει το προεδρείο του σωματείου για την υποκλοπή του μεταφορικού έργου των ταξί;
Σας ενημερώσαμε για τη λειτουργία της Get Transfer. Σας στείλαμε και σας στέλνουμε φωτογραφίες και πινακίδες. Σας προωθούμε καταγγελίες συναδέλφων. Τα προωθούμε παράλληλα και εμείς στη Τροχαία.
Τι ενέργειες έχει κάνει το προεδρείο του σωματείου για τις συνεχόμενες πιέσεις των ενοικιαζομένων Ε.Ι.Χ. οχημάτων με οδηγό και των πολυεθνικών ιδιωτικών εφαρμογών για πλήρη απελευθέρωση του μεταφορικού έργου ;;
Πριν ακριβώς ένα μήνα τα ενοικιαζόμενα Ε.Ι.Χ. με οδηγό έκαναν πανελλαδική κινητοποίηση ζητώντας εκβιαστικά από το υπουργείο Μεταφορών πλήρη απελευθέρωση.
Προτείναμε στο προεδρείο του σωματείου να κάνουμε και εμείς κινητοποίηση όπως έκαναν οι συνάδελφοι μας στην Αττική, καταθέτοντας την ίδια ημέρα τα δίκαια αιτήματα του ταξί καταγγέλοντας την υποκλοπή μεταφορικού έργου.
Γιατί δεν θέλετε να εφαρμοστεί ο νόμος της Παπανάτσιου για την είσπραξη του κομίστρου και να πάρουν δρόμο οι διαμεσολαβητες και οι πολυεθνικές εφαρμογές από τη χώρα ;;
Είναι ένα μέτρο όπου ο οδηγός που θα κάνει διαδρομή μέσω ιδιωτικής εφαρμογής, είτε είναι με ταξί, είτε είναι με ενοικιαζόμενο Ε.Ι.Χ. όχημα, θα υποχρεούται να εισπράττει ο ίδιος ολόκληρο το αντίτιμο από τον επιβάτη, θα πρέπει να αναγράφεται και η προμήθεια στο φορολογικό παραστατικό και μια φορά τον μήνα, αφού πρώτα θα εκδίδεται το τιμολόγιο από τον διαμεσολαβητή, θα πληρώνει ο οδηγός ηλεκτρονικά την αναλογούμενη προμήθεια.
Ποια θα είναι η τύχη του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και του ερανιστικού νομοσχεδίου, που δρομολογήθηκαν από τον Βασίλη Οικονόμου, με νομοθετικές ρυθμίσεις που αφορούν και το ταξί ;;
Τι θα γίνει με τη διέλευση των μισθωμένων ταξί από τις Ειδικές Λωρίδες Κυκλοφορίας ;;
Τι θα γίνει με την υποχρεωτική ηλεκτροκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη από 01/01/2026 ;;
Τι ενέργειες έχει κάνει το προεδρείο του σωματείου για τα υπέρογκα ποσά που βεβαιώνονται στην ΑΑΔΕ για τον καθένα οδηγό ταξί από την τεκμαρτή φορολόγηση ;;
Συνάδελφοι, είμαστε ο μοναδικός επαγγελματικός κλάδος που πραγματοποίησε συνάντηση με τον υπουργό Οικονομικών Κωστή Χατζηδάκη !!
Κανένας άλλος κλάδος ΔΕΝ έκανε συνάντηση μαζί του !!
Μήπως επειδή είμαστε ο μοναδικός κλάδος που πήγε στον Υπουργό Οικονομικών με προτάσεις για το lifting της τεκμαρτής φορολόγησης, αφήνοντας σαφώς να εννοηθεί ΟΤΙ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΩΝ ΤΑΞΙ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΤΕΚΜΑΡΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ;;
Μήπως επειδή όλοι οι επαγγελματικοί κλάδοι θεωρούν δίκαιο μονάχα τον λογιστικό προσδιορισμό ;;
Από τη Δευτέρα ξεκίνησε η υποβολή των φορολογικών δηλώσεων για το έτος 2024.
Έχει καταργηθεί εντελώς το τέλος επιτηδεύματος, όμως μην βιάζεστε να χαρείτε για αυτό. Ο ανεκδιήγητος υπουργός έχει φροντίσει για όλα.
Έχει αυξηθεί ο κατώτατος μισθός από τα 780 ευρώ στα 830 ευρώ και αυτό παρασύρει και την τεκμαρτή φορολόγηση των ελεύθερων επαγγελματιών.
Επίσης, το 2024 η προκαταβολή φόρου μειώθηκε στο μισό, από το 55% στο 27,5% ώστε να μειωθεί η επιβάρυνση των επαγγελματιών, κατά την πρώτη εφαρμογή του τεκμαρτού τρόπου φορολόγησης.
Όμως, για το 2025, η προκαταβολή του φόρου, αυξάνεται ξανά στο 55% του φόρου που προκύπτει και ανατρέπει τα δεδομένα.
Έτσι, αντί για μείωση της επιβάρυνσης, έρχεται αύξηση του τελικού ποσού που θα κληθούμε να πληρώσουμε !!
Με το ενημερωτικό δελτίο της Ομοσπονδίας, με ημερομηνία 05/02/2025, ενημερωθηκαμε για τη «Συνάντηση με τον Υπουργό Οικονομικών και το επιτελείο του» για το φορολογικό.
Σε αυτό διαβασαμε εκτροχιασμένα αιτήματα σε σχέση με την πραγματικότητα, που βιώνει ο οδηγός ταξί, αποδεικνύοντας ότι και το προεδρείο του σωματείου και το προεδρείο της Ομοσπονδίας δεν αφουγκράζεται σωστά και ολόκληρη τη βάση του κλάδου των ταξί, αλλά ένα μέρος αυτής.
Η Ομοσπονδία στο ενημερωτικό δελτίο αναφέρεται σε «αδικίες που υπάρχουν, όπως η κατάργηση των 3ετιών, οι περιπτώσεις ιδιοκτητών που δεν εργάζονται και μισθώνουν τα ταξί τους, ποσοστά ιδιοκτησίας 50% και στην ιδιαίτερη αντιμετώπιση ιδιοκτητών ταξί σε μικρές περιοχές».
Σωστές θα πει κάποιος οι παραπάνω εστιάσεις της Ομοσπονδίας για την τεκμαρτή φορολόγηση, αλλά όταν κάνεις προτάσεις για το lifting αυτής, τότε ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΤΙΣΤΩΣ ΑΠΟΔΕΧΕΣΑΙ ΤΗΝ ΤΕΚΜΑΡΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ.
Πως είναι δυνατόν αυτή τη στιγμή που το υπουργείο Οικονομικών και η ΑΑΔΕ έχει σύμμαχο της όλη την τεχνολογία κατά της φοροδιαφυγής, τις ηλεκτρονικές διασταυρωσεις και τις ανέπαφες συναλλαγές απλώνοντας τα ηλεκτρονικά της δίχτυα παντού, σε κάθε επαγγελματική δραστηριότητα και συναλλαγή, εμείς ως μικρομεσαίοι ελεύθεροι επαγγελματίες – αυτοαπασχολουμενοι, να αποδεχόμαστε την τεκμαρτή φορολόγηση για φανταστικά και υποθετικά κέρδη ;;
Η δίκαιη φορολόγηση γίνεται με τον λογιστικό προσδιορισμό και τα πραγματικά έσοδα – έξοδα του καθενός.
Με τον λογιστικό προσδιορισμό δεν υφίστανται καν οι αδικίες που αναφέρονται στη διαφορά ενός χωριού με την Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη ή στο ποσοστό ιδιοκτησίας 50% με το ποσοστό 100%.
ΚΑΙ στην Αθήνα ΚΑΙ στη Θεσσαλονίκη ΚΑΙ σε όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα, αδικούμαστε κατάφορα από την τεκμαρτή φορολόγηση και καλούμαστε να πληρώσουμε άδικα υπέρογκα ποσά, διπλάσια και τριπλάσια από ότι πληρώναμε με τον λογιστικό προσδιορισμό.
Η τεκμαρτή φορολόγηση πέρα από τα παράλογα και υπέρογκα ποσά που καλούμαστε να πληρώσουμε, δεν έχει καμία πρόβλεψη για την αναγκαστική ακινητοποίηση του οχήματος ταξί και παύση της επαγγελματικής μας δραστηριότητας εξαιτίας διαφόρων παραγόντων όπως μεγάλη παραμονή σε συνεργείο λόγω μηχανικής βλάβης ή λόγω αποκατάστασης του οχήματος έπειτα από τροχαίο ατύχημα ή λόγω σοβαρής ασθενείας του ίδιου του οδηγού ταξί που μπορεί να παραμένει εντός νοσοκομείου ή κλινικής ή ακόμη και στο σπίτι του έπειτα από ιατρικές οδηγίες και μέχρι την πλήρη ανάρρωση του για πολλές ημέρες ή ακόμη και μήνες μέσα σε ένα φορολογικό έτος.
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις αυτή τη στιγμή με την τεκμαρτή φορολόγηση, ενώ ο οδηγός ταξί δεν μπορεί να εργάζεται, υπερφορολογείται με υπέρογκα ποσά που προκύπτουν από την φορολογική δήλωση, σαν να δούλευε αδιαλείπτως και δίχως απρόοπτες καταστάσεις και τις 365 ημέρες του χρόνου.
Το σωστό αίτημα του κλάδου για το φορολογικό είναι η κατάργηση της τεκμαρτής φορολόγησης, των φανταστικών και υποθετικών κερδών, η επιστροφή μας στον δίκαιο λογιστικό προσδιορισμό και αφορολόγητο όριο 12.000 ευρώ. Ηδη όλοι μας πληρώνουμε πάρα πολλά με έμμεσους φόρους καθημερινά.
Η υποκλοπή του μεταφορικού έργου, η ακρίβεια και η ανισότητα στη κοινωνία, φέρνει ουρές στις πιάτσες και αναδεικνύει περισσότερο όλα τα προβλήματα και τα ζητήματα που αφορούν τα υπεράριθμα ταξί στις λιγοστές πιάτσες και το καθημερινό κυνηγητό της Τροχαίας, που σε άλλες περιπτώσεις διώχνουν τα ταξί ακόμη και μέσα από εσοχές και σε άλλες περιπτώσεις επιβάλλουν υπέρογκα πρόστιμα στους συναδέλφους μας.
Σε μια περίπτωση συνάδελφος που σταμάτησε στη Τσιμισκή να παραδώσει ξεχασμένο κινητό επιβάτιδας που είχε μεταφέρει νωρίτερα, έφαγε 80 ευρώ πρόστιμο από την Τροχαία.
Σε άλλη περίπτωση συνάδελφος που περίμενε εντός του ταξί στη Βασιλίσσης Όλγας τον πελάτη του που έκανε ανάληψη χρημάτων από ΑΤΜ, έφαγε επίσης 80 ευρώ πρόστιμο.
Σε ακόμη μια περίπτωση, συνάδελφος που αποβιβαζε επιβάτη ελάχιστα μετά την εσοχή της Καμάρας, έφαγε επίσης 80 ευρώ πρόστιμο.
Είναι πολλά και καθημερινά τα περιστατικά που βεβαιώνονται πρόστιμα και γνωστοποιούνται ακόμη και ηλεκτρονικά, μέσω μηνυμάτων SMS απο την Τροχαία, που εάν αναφερθούν όλα δεν θα τελειώσει η συζήτηση σε αυτό το θέμα.
Το ταξί καταδιώκεται από παντού !!
Τι συμβαίνει με την ανεπίσημη συμφωνία μεταξύ του σωματείου και της Τροχαίας για ταξί εντός των εσοχών ;;
Είναι δυνατόν να περιφερόμαστε όλοι άσκοπα στο μποτιλιάρισμα σε αναζήτηση επιβατών όταν δεν υπάρχουν επιβάτες στο δρόμο;
Γιατί κωλυσιεργεί η λύση στην Καμάρα ;;
Τέσσερις μήνες και ενώ ήταν έτοιμη η εσοχή στο Ιπποκράτειο περιμέναμε την τοποθέτηση πινακίδων !!
Γιατί δεν δίνεται μια λύση στη πιάτσα του Κόκορα στη Νεάπολη ;;
Γιατί δεν δίνεται μια λύση στο Θεαγένειο νοσοκομείο ;;
Από την άλλη, άστοχα αιτήματα και δημιουργία πιατσών σε άκυρα σημεία, όπου έχει αποδειχθεί ότι δεν τις χρησιμοποιούν ούτε το επιβατικό κοινό, ούτε και οι συνάδελφοι, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ορισμένες φορές πιάτσες και στη συνέχεια να ακυρώνονται από τον Δήμο.
Πιο πρόσφατο παράδειγμα η πιάτσα του μετρό που έγινε στην 25ης Μαρτίου.
Έγινε, δεν χρησιμοποιήθηκε… και ακυρώθηκε !!
Ότι ζητήθηκε πιάτσα ταξί από το σωματείο επί της Βενιζέλου, με αφορμή τη λειτουργία του σταθμού του μετρό, ορισμένοι συνάδελφοι ίσως και να το έχετε ακούσει ή να το έχετε διαβάσει. Την ακριβή τοποθεσία που ζητήθηκε από το σωματείο, σίγουρα δεν τη γνωρίζετε όλοι. Πάνω από την Εγνατία !!
Σε ερώτηση προς τον πρόεδρο του σωματείου και τον ταμία του σωματείου, γιατί ζητήθηκε επάνω από την Εγνατία περιορίζοντας τις διαδρομές της πιάτσας περισσότερο προς την άνω πόλη και τις Συκιές, αντί να ζητηθεί κάτω από την Εγνατία όπως για παράδειγμα μπροστά στο Μπεζεστένι, έχοντας μπροστά στη πιάτσα τρεις εναλλακτικές, να στρίψεις στην Εγνατία προς δυτικά ή προς ανατολικά ή να κατευθυνθείς ευθεία στη Βενιζέλου προς την άνω πόλη, η απάντηση ήτανε ότι η πιάτσα θα εξυπηρετεί αυτούς που κατεβαίνουν από το μετρό για άνω πόλη και Συκιές !!
Είναι σωστή πρόταση να ζητά το σωματείο μια πιάτσα στο κέντρο της αγοράς και στο κέντρο της Θεσσαλονίκης όπου κυκλοφορεί πολλές χιλιάδες κόσμου με στόχευση μονάχα τους επιβάτες του μετρό και μονάχα την άνω πόλη, αντί τα αιτήματα του σωματείου να είναι στοχευμένα και πολυλειτουργικά, δίνοντας στο ταξί και στη πιάτσα πλεονεκτήματα να κινηθεί προς κάθε κατεύθυνση και να επιβιβάσει επιβάτες προς κάθε κατεύθυνση ;;
Τι ενέργειες έκανε το προεδρείο του σωματείου για τις χρεώσεις στο πάρκινγκ του Ρ5 των προμισθωμενων στο αεροδρόμιο ;;
Το προεδρείο όπως μάθαμε τη Δευτέρα στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, γνώριζε από τον Οκτώβριο τις επικείμενες αλλαγές στις χρεώσεις. Έως πριν λίγες ημέρες μάλιστα υπήρχε η εντύπωση στο προεδρείο ότι το ταξί θα εξαιρείται των αυξήσεων. Η πινακίδα όμως που τοποθετήθηκε στο πάρκινγκ με τις νέες χρεώσεις τους διέψευσε…
Το συγκεκριμένο ζήτημα εμπεριέχει επιπλέον κινδύνους για το ταξί, σε ενα σενάριο με μια πιθανή ευνοϊκή μεταχείριση πολυεθνικών ιδιωτικών εφαρμογών και οχημάτων τους που θα τους επιτρέπεται η πρόσβαση στο πάρκινγκ Ρ5. Παρόμοιες περιπτώσεις έχουν συμβεί σε πάρκινγκ αεροδρομίων σε διάφορες ευρωπαϊκές πόλεις.
Σε ένα άλλο σενάριο αλλαγής πάρκινγκ για τα προμισθωμένα ταξί, αυτό θα σημαίνει αλλαγή τοποθεσίας.
Που θα είναι αυτή η τοποθεσία ;;
Μια τέτοια πρόταση θα μπορούσε να αναφέρει ακόμη και απέναντι από την αστυνομία, δίπλα στα πάρκινγκ της Avis και της Hertz. Τέτοιες προτάσεις που απομακρύνουν τα προμισθωμένα ταξί από το χώρο των αφίξεων δεν είναι προτάσεις για συζήτηση.
Η Fraport και η κοινοπραξία που διαχειρίζεται το πάρκινγκ από την Αθήνα και προπαντός η κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο, οφείλει να αναγνωρίσει τον δημόσιο χαρακτήρα του ταξί και να το διαχωρίσει από ιδιωτικά μέσα μεταφοράς επιβατών, εξαιρώντας το από εισπρακτικές μεθόδους και πρακτικές που θα μετακυλίσουν ένα επιπλέον κόστος στον οδηγό ταξί.
Ένα παράλογο κόστος πάρκινγκ ίσης αξίας με την αξία της μεταφοράς του επιβάτη από το αεροδρόμιο προς το κέντρο με ταξί.
Το ταξί θα πρέπει να βρίσκεται πάντοτε δίπλα στο χώρο των αφίξεων, δίχως να πληρώνει αντίτιμο και έχει ένα σταθερό τιμολόγιο που καθορίζεται από Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργείων Μεταφορών και Οικονομικών, δίχως να έχει τη δυνατότητα να μετακυλίσει τη χρέωση του πάρκινγκ στον επιβάτη.
Οι νέες χρεώσεις στο πάρκινγκ Ρ5 συζητήθηκαν τη Δευτέρα και στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του σωματείου.
Χθες μάλιστα, πήγα δύο φορές από τα γραφεία του σωματείου, για να ενημερωθώ για αυτό το ζήτημα, αφού την πρώτη φορά δεν βρήκα κανέναν στα γραφεία. Τη δεύτερη φορά συνάντησα τον πρόεδρο, που έκανε αστεία για το ποδόσφαιρο και την πολιτική. Ρωτώντας τον για εάν έγινε νέα επαφή μου είπε ότι περιμένει τηλεφώνημα. Ρωτώντας τον εάν έστειλε κάποια επιστολή για αυτό το θέμα σε βουλευτές, συνέχισε να αστειεύεται…
Καλούμε τον πρόεδρο του σωματείου να βγει από το γραφείο του, να κινηθεί στους δρόμους και στις πιάτσες της Θεσσαλονίκης και να αφουγκραστεί όλα τα προβλήματα του ταξί και του οδηγού, που πασχίζει στο δρόμο, με ένα σωρό επιβαρύνσεις και υποχρεωτικότητες στην καμπούρα του.
Τελειώνοντας, θα αναφερθώ στο υπουργείο Μεταφορών, στην αλλαγή προσώπων στο υπουργείο και ειδικά στη τοποθέτηση του Κωνσταντίνου Κυρανάκη στη θέση του υφυπουργού αρμόδιο για τις Μεταφορές, μια εξέλιξη που έχει δημιουργήσει ένα θολό τοπίο για τις προθέσεις της κυβέρνησης και του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, όσον αφορά το μεταφορικό έργο των ταξί, το οποίο αναμένεται να ξεκαθαρίσει έπειτα από τις πρώτες επαφές συνδικαλιστών με τον ίδιο τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη.
Πέρα από οικονομικά συμφέροντα και τις πιέσεις των Ε.Ι.Χ. και των πολυεθνικών εφαρμογών, προσμετρώνται λεπτομερώς δυνάμεις και ψήφοι για να ανέβουν τα εκλογικά και δημοσκοπικά ποσοστά και σε αυτό το κομμάτι υπολογίζονται πλέον και τα ενοικιαζόμενα Ε.Ι.Χ. οχήματα με οδηγό.
Η εκπροσώπηση του κλάδου των ταξί αυτή τη στιγμή έχει δύο διαφορετικές τάσεις, μία της διεκδίκησης και μία της φοβίας μπρος στη κυβέρνηση, ο κλάδος δεν είναι συμπαγής και ενωμένος ως θα όφειλε και όλο αυτό μπορεί να φέρει αρνητικές εξελίξεις για το ταξί, αφού το γνωρίζει και η κυβέρνηση.
Βεβαια, θα είναι αυτογκόλ της κυβέρνησης, να ακυρωθούν όσα συμφωνήθηκαν και όσα δρομολογήθηκαν έως τώρα από το υπουργείο Μεταφορών με τον Βασίλη Οικονόμου, έπειτα από σειρά συναντήσεων και ανάπτυξη πληθώρας επιχειρημάτων και να ταχθεί η κυβέρνηση απέναντι στα Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης ΤΑΞΙ, ειδικά λίγο πριν την έναρξη της τουριστικής περιόδου.
Η παράταξη ΑΝΑΤΡΟΠΗ - ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΑΞΙ καλούμε να συγχρονιστούν άπαντες, όλοι οι συνάδελφοι, όλα τα στελέχη και οι συνδικαλιστές, σε αιτήματα που συμβαδίζουν με τα προβλήματα του κλάδου στη σωστή διάσταση, για τους συναδέλφους όλης της χώρας, θέτοντας τα σωστά επιχειρήματα στους αρμόδιους και προχωρώντας ακόμη και σε δυναμικές διεκδικήσεις και κινητοποιήσεις, όποτε χρειάζεται ως μοχλός πίεσης ώστε να έρθουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Πολλοί μαζί μπορούμε να πετύχουμε πολλά.
Όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε ακόμη και όσα φαντάζουν ως ακατόρθωτα.
Το Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης
Κωνσταντίνος Μαυρομάτης
19-3-2025