ΑΝΑΤΡΟΠΗ - ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΑΞΙ : Προτάσεις για το πάρκινγκ Ρ5 των προμισθωμένων στο αεροδρόμιο Μακεδονία





    ΑΝΑΤΡΟΠΗ-ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΑΞΙ 

    Θεσσαλονίκη 02/04/2025

    Προς : Προεδρείο Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ερμής»

    Κοινοποίηση : Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ)

    Με το παρόν έγγραφο μας, σας καταθέτουμε προτάσεις της παράταξης ΑΝΑΤΡΟΠΗ – ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΑΞΙ για μεγάλα προβλήματα οικονομικής φύσεως του επαγγελματικού μας κλάδου καθώς και για το ζήτημα του πάρκινγκ των προμισθωμένων στο αεροδρόμιο Μακεδονία.

    10) ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

    Οι χρεώσεις στο πάρκινγκ του Ρ5 των προμισθωμένων στο αεροδρόμιο Μακεδονία χρήζουν ιδιαίτερης σημασίας και εμπεριέχουν επιπλέον κινδύνους, που αφορούν και τα ταξί όλης της χώρας, καθώς αυτό που ξεκίνησε το 2019 και επιχειρείται να γιγαντώσει τώρα στη Θεσσαλονίκη, μπορεί αύριο να επιχειρηθεί να γίνει σε οποιοδήποτε αεροδρόμιο και σε οποιοδήποτε σημείο ή πιάτσα ταξί της χώρας.

    Τα ενοικιαζόμενα Ε.Ι.Χ. οχήματα με οδηγό και οι πολυεθνικές ιδιωτικές εφαρμογές εποφθαλμιούν το μεταφορικό έργο των ταξί και ένα σενάριο με μια πιθανή ευνοϊκή μεταχείριση Ε.Ι.Χ. οχημάτων και πολυεθνικών ιδιωτικών εφαρμογών και οχημάτων τους που θα τους επιτρέπεται η πρόσβαση στα πάρκινγκ των προμισθωμένων δεν είναι επιστημονική φαντασία, αλλά πραγματικά παραδείγματα προς αποφυγή που έχουν συμβεί σε πάρκινγκ αεροδρομίων σε διάφορες χώρες και ευρωπαϊκές πόλεις.  

    Όλοι οι αρμόδιοι, η Fraport, η κοινοπραξία από την Αθήνα που διαχειρίζεται τα πάρκινγκ και το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, οφείλουν να αναγνωρίσουν τον δημόσιο χαρακτήρα του ταξί και να το διαχωρίσουν από ιδιωτικά μέσα μεταφοράς επιβατών, εξαιρώντας το από εισπρακτικές μεθόδους και πρακτικές που θα μετακυλίσουν ένα επιπλέον κόστος στον οδηγό ταξί. Ένα παράλογο κόστος πάρκινγκ ίσης αξίας με την αξία της μεταφοράς του επιβάτη από το αεροδρόμιο προς το κέντρο της Θεσσαλονίκης με ταξί.

    Το ταξί θα πρέπει να βρίσκεται όσο το δυνατόν κοντινότερα στο χώρο των αφίξεων, δίχως να πληρώνει αντίτιμο και έχει ένα σταθερό τιμολόγιο που καθορίζεται από Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργείων Μεταφορών και Οικονομικών, δίχως να έχει τη δυνατότητα να μετακυλήσει τη χρέωση του πάρκινγκ στον επιβάτη.

    Το Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ βρίσκεται ακόμη και σε οποιοδήποτε απομακρυσμένο σημείο της χώρας και εκτελεί κοινωνικό έργο μεταφέροντας επιβάτες στον προορισμό τους με φθηνό κόστος και με σταθερό τιμολόγιο και τις 365 ημέρες του χρόνου και με οποιεσδήποτε συνθήκες.

    Το ταξί είναι Επιβατηγό Δημόσιας Χρήσης όχημα μεταφοράς επιβατών και ως δημόσιο μέσο πρέπει να αντιμετωπίζεται και να υποστηρίζεται από την κυβέρνηση και από όλους τους φορείς.

    Η παράταξη ΑΝΑΤΡΟΠΗ – ΣΥΝΔΥΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΑΞΙ θεωρούμε ότι το «παζάρι» που γίνεται με την Fraport και την κοινοπραξία που διαχειρίζεται τα πάρκινγκ στο αεροδρόμιο Μακεδονία για το κόστος των χρεώσεων, δεν αποτελεί μια μόνιμη λύση στο πρόβλημα, αλλά είναι κάτι προσωρινό που θα επιστρέψει σύντομα πιο ορμώμενο στο ταξί.

    Για όλους τους παραπάνω λόγους προτείνουμε :

    ✔️ Στο αεροδρόμιο Μακεδονία να δημιουργηθεί ένας νέος χώρος, ένα πάρκινγκ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΔΩΡΕΑΝ για προμισθωμένα Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ, μακριά από ενοικιαζόμενα Ε.Ι.Χ. οχήματα με οδηγό και επιχειρηματίες… και έως ότου συμβεί αυτό, να πάρουν πίσω τις χρεώσεις που αφορούν τα ταξί και που ανακοίνωσαν η Fraport και η κοινοπραξία που διαχειρίζεται τα πάρκινγκ του αεροδρομίου.

    Για το αεροδρόμιο Μακεδονία προτείνουμε επίσης :

    ✔️ Σωστή σήμανση που να οδηγεί τους επιβάτες στη πιάτσα των ταξί.

    ✔️ Εξαίρεση των Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ από τις χρεώσεις στο πάρκινγκ των προμισθωμένων.

    ✔️ Πινακίδα με ενδεικτικές τιμές και το τιμολόγιο των ταξί στα ελληνικά και στα αγγλικά σε εμφανές και εύλογο σημείο για το επιβατικό κοινό.

    ✔️ Τους καλοκαιρινούς μήνες στη πιάτσα του αεροδρομίου, να βρίσκεται ένα άτομο με γιλέκο του σωματείου, με γνώση αγγλικών, να εξηγεί συνοπτικά την ενδεικτική τιμή για τον προορισμό του επιβάτη και να βοηθά την επιβίβαση των επιβατών στο πρώτο ταξί της πιάτσας.

    ✔️ Διενέργεια τακτικών ελέγχων και επιβολή προστίμων στους παραβάτες για το ζήτημα της πειρατείας και την υποκλοπή του μεταφορικού έργου των Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ από πειρατές και ενοικιαζόμενα Ε.Ι.Χ. οχήματα με οδηγό.

    Τα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης

    Ηρακλής Μαλίτας  

    Κωνσταντίνος Μαυρομάτης










    VIDEO 01

    VIDEO 02

    VIDEO 03

    VIDEO 04

     

    © Copyright ® 2009 - 2025 Taxi of Greece - All Rights Reserved | Designed By Free Voice Of Greek Taxi Drivers | Contact: taxitzidesoloisemiaselida@gmail.com